آپ‌استارز، اقدام جدید فین استارز پلاس

تیم‌های خلاق، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند برای حضور در برنامه آپ استارز به منظور ارتباط با شبکه سرمایه‌گذاران، مشاور‌های مالی، فنی، حقوقی و بازاریابی و نیز مربیان و متخصصان از طریق سایت فین‌استارز به آدرس http://finstars.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

فرابورس ایران از فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی، استارتاپ‌ها، کسب‌و‌کارهای نوپا و به طور کلی تمامی سرمایه‌پذیران و فعالان حوزه فین‌تک دعوت می‌کند تا در جدیدترین برنامه فین‌استارز پلاس یعنی آپ استارز به منظور جذب سرمایه و شبکه‌سازی نام نویسی کنند.

بر این اساس متقاضیان ثبت‌نام در آپ استارز با مراجعه به لینک ثبت‌نام در وب‌سایت فین‌استارز باید حوزه‌های فعالیت‌شان را اعلام و ایده‌ محوری خود را بیان کنند تا پس از بررسی رزومه و تائید آن، از خدمات جذب سرمایه و فرصت شبکه‌سازی و گسترش دایره ارتباطی فین‌استارز بهره‌مند شوند.

بدین ترتیب پس از بررسی مدل کسب‌و‌کار ثبت‌نام‌کنندگان در آپ استارز، برای آنها جلسات خصوصی با کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (VC)، نهاد‌های مالی، سامانه‌های تامین مالی جمعی و شرکت‌های سرمایه‌گذاری خصوصی به منظور جذب سرمایه و شبکه‌سازی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، فین‌استارز پلاس یکی از رویدادهای ‏تخصصی فین‌استارز ۲۰۱۹ است که همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود. برگزاری این نمایشگاه از تاریخ دوم تا پنجم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.