آیین رونمایی از استارتاپ‌های صنایع خلاق و محتوایی فرهنگی

آیین رونمایی از استارتاپ‌های محتوایی خلاق و فرهنگی خانه نوآوری، روز سه شنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۵ با حضور محمدحسین سجادی نیری، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای حمایت از کارآفرینی  و به همت فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات و خانه نوآوری برگزار می‌شود.

در اولین بخش از آیین رونمایی از استارتاپ‌های محتوایی خلاق و فرهنگی خانه نوآوری، به معرفی خانه نوآوری به عنوان یک شتاب‌دهنده حوزه محتوایی پرداخته می‌شود. بخش بعدی این برنامه، پنل تخصصی با موضوع «موانع و مشکلات پیش روی استارتاپ‌ها» است و بعد از آن، از تعدادی از فعالان حوزه محتوا و استاراپی تقدیر خواهد شد.

در ادامه، مراسم رونمایی از چهار استارتاپ «اینفوگرامر»، «نقاشیم»، «دوزلی بوک» و «جت ویدیو» انجام شده و به معرفی آنها و آشنایی با عملکردشان پرداخته می‌شود.

بخش دوم مراسم به پنلی با محوریت «آینده بازاریابی محتوایی و اشتباهات رایج در آن» اختصاص دارد و به سؤالات مرتبط با این موضوع پاسخ داده می‌شود. در پایان هم فرصت خوبی برای شبکه‌سازی و آشنایی فعالان این عرصه و استارتاپ‌های محتوایی با یکدیگر فراهم شده است.

علاقمندان برای حضور در آیین رونمایی از استارتاپ‌های محتوایی خلاق و فرهنگی خانه نوآوری، می‌توانند به سالن شماره ۸ باغ کتاب تهران واقع در اتوبان حقانی- خروجی کتابخانه ملی مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.