زودشور و لاندراپ ادغام شدند

دو استارتاپ خشکشویی آنلاین، طی یک بیانیه خبر از شکل‌گیری بزرگترین استارتاپ این حوزه دادند

خشکشویی‌های آنلاین زودشور و لاندراپ در بیانیه‌ای اعلام کردند که با هم ادغام شده‌اند. همچنین در این بیانیه اشاره شده که این اقدام در اولین گام، کاهش هزینه‌ها و درآمدزایی بیشتر برای این دو مجموعه و در گام بعدی گسترش و تنوع بیشتر خدمات این خشکشویی‌های آنلاین برای مشتریانشان را به همراه خواهد داشت.

بیانیه ادغام زودشور و لاندراپ و شکل‌گیری بزرگترین خشکشویی آنلاین

یکی از مسائل و مشکلاتی که خشکشویی‌های آنلاین برای رفع آنها ایجاد شدند، ارائه سرویس با کیفیت با قیمت مناسب، و به گستره همه مردم بوده است. به‌واقع یکی از بزرگترین اهداف هر استارتاپ خشکشویی آنلاین این است که با استفاده از تکنولوژی و کاهش هزینه‌های سربار سنتی، بتواند گامی درجهت آسایش بیشتر مردم و بهینه مردن خدمات این صنعت بردارد.

با درنظر داشتن چنین هدفی و باتوجه به شرایط خاص اقتصادی جامعه و چالش‌هایی که استارتاپ‌ها برای رسیدن به رشد موردنظرشان با آن‌ها مواجه‌اند، امروز زودشور و لاندراپ اعلام می‌کنند که با هم ادغام شده‌اند و با همکاری یکدیگر بزرگترین خشکشویی آنلاین کشور را تشکیل داده‌ و قصد گسترش خدمات خود به شهرهای دیگر ایران را دارند. این اتفاق در اولین گام باعث کاهش هزینه‌های مشترک و مستهلک شدن هزینه‌های عملیاتی و درآمدزایی بیشتر شده است.

از امروز کاربران ما هم بهبود کیفیت خدمات را با سرعت بیشتری شاهد خواهند بود و با این ادغام امکان سرویس‌دهی به محدوده بیشتری را خواهیم داشت.

از طرفی خدمات جدید دیگری از جمله خدمات تخصصی شست‌وشوی مبل، کارواش نانو و نظافت منزل به زودی رونمایی می‌شوند و تمرکز بیشتری روی این خدمات صورت خواهد پذیرفت.

هدف ما رشد فرهنگ استفاده از خشکشویی آنلاین و خدمات مشابه و همچنین بهینه‌سازی هرچه بیشتر هزینه‌هاست و اطمینان داریم ادغام زودشور و لاندراپ گام مهمی در این مسیر و گشوده شدن یک راه تازه در اکوسیستم استارتاپی خواهد بود.

زودشور و لاندراپ ادغام شدند

مطالب مرتبط:
۳ نظرات
  1. کامی می گوید

    ادغام استارتاپ ها اتفاق مهمی است که باید خیلی زودتر از این ها می افتاد. نت برگ و تخفیفان و ریحون و چیلیوری را هم که گفته بودید احتمالا همین روئزها اعلام کنند که ادغام شده اند.

  2. دیوید بکهام می گوید

    چه عجب اکوسیستم استارتاپی و استارتاپ های ایرانی فهمیدند باید ادغام بکنند تا در این روزهایی که سرمایه گذاری استارتاپی خوابیده دوام بیاورند. راستی از تخفیفان و نت برگ خبری نشد که می خواستند ادغام کنند؟ شنیده شده تخفیفان مخالف این ادغام است

  3. زهرا نادری می گوید

    ادغام استارتاپ‌ها به رشدشون کمک می‌کند، کاش اینو همه بفهمیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.