اولین استارتاپ ویکند آنلاین مبارزه با کرونا و دوران پساکرونا برگزار می‌شود

استارتاپ ویکند آنلاین با موضوع مبارزه با کرونا و دوران پسا کرونا با همت مرکز نوآوری و شتابدهی تگ روزهای ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود

هدف از برگزاری این رویداد به صورت آنلاین، هدایت، حمایت و آموزش افراد دارای ایده و محصول (کمینه محصول) با استفاده از فرایند آموزش مفاهیم استارتاپی، بوم مدل کسب و کار، تیم سازی و در نهایت شناسایی، پذیرش، ارزیابی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری بر روی ظرفیت‌های استارتاپی در این حوزه عنوان شده است.

این رویداد بر اساس برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین شده، با حفظ شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی در ۵۴ ساعت و همانند رویداد‌های حضوری استارتاپ ویکند برگزار می‌شود. در این رویداد صاحبان ایده، صاحبان محصول فناورانه MVP  و همچنین کلیه مخترعین، مبتکرین، متخصصین و سایر علاقه‌مندان می‌توانند جهت آشنایی با مفاهیم اولیه کسب وکار و دنیای استارتاپ‌ها، شرکت نموده و ایده/محصول خود را با استفاده از تکنیک‌های موجود مورد ارزیابی و سنجش قرار ‌دهند.

شرکت‌کنندگان و اعضای تیم آن‌ها که در فراخوان اولیه تگ با عنوان «فراخوان جذب ایده‌ها و محصولات فناورانه و نوآورانه در زمینه مبارزه با کرونا و دوران پسا کرونا» که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۱۴ لغایت ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ انتشار یافت، شرکت کرده‌اند، می‌توانند با شرکت در این رویداد شتاب آنلاین از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهره‌مند و به صورت کاملا رایگان در این رویداد شرکت کنند.

پس از ثبت اطلاعات اولیه ایده‌ها/محصولات، شرکت‌کنندگان دو روز زمان خواهند داشت تا هر یک ۳ ایده را با رای خود با مراجعه به سامانه رویداد آنلاین تگ انتخاب نمایند. در نهایت ۱۰ ایده دارای بالاترین رای فرصت ارائه آنلاین در روز افتتاحیه را خواهند داشت و می‌توانند پس از آن به تشکیل تیم خود بپردازند.

با مشخص شدن ۱۰ ایده/محصول برگزیده توسط شرکت‌کنندگان، فرآیند ۵۴ ساعته رویداد آغاز می‌شود.

شرکت‌کنندگان با مراجعه به سامانه رویداد آنلاین تگ طبق برنامه زمان‌بندی در مراسم افتتاحیه شرکت می‌کنند و پس از تشریفات اولیه مراسم افتتاحیه، تسهیلگر به ذکر توضیحات کامل در خصوص روند برگزاری می‌پردازد؛ سپس مربیان و کادر اجرایی حاضر در رویداد، به صورت آنلاین آموزش‌های لازم را به شرکت‌کنندگان و صاحبان ایده‌های منتخب می‌دهند. سپس به هر یک از صاحبان ایده‌ها/محصولات منتخب ۲ دقیقه فرصت ارائه و معرفی ایده خود داده خواهد شد.

پس از معرفی ۱۰ ایده/محصول منتخب توسط صاحبان آن‌ها، با کمک تسهیلگر رویداد از بین شرکت‌کنندگان با تخصص‌های مختلف طبق پلتفرم طراحی شده در سامانه رویداد آنلاین تگ تیم‌سازی انجام می‌شود و افراد هر تیم با دریافت مجوز اتاق کار آنلاین تحت نظارت مربیان رویداد و تسهیلگر اقدام به تکمیل بوم مدل کسب و کار نموده و در ۵ کارگاه آموزشی طبق جدول ۱ به صورت آنلاین شرکت می‌کنند.

در نهایت تیم‌ها پس از تکمیل بوم مدل کسب و کار در روز پایانی، ۵ دقیقه فرصت خواهند داشت تا توسط عضو منتخب خود و با تاکید بر پارامترهای موجود در بوم به صورت آنلاین در صفحه اصلی رویداد به ارائه ایده/محصول خود به سایر تیم ها، داوران و سرمایه‌گذاران، بپردازند.

داورهای اولین استارتاپ ویکند آنلاین به ‌ترتیب عباس پرداختی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛ مسعود ترک‌زاده ماهانی، رئیس پارک علم‌وفناوری کرمان؛ علیرضا سعیدی، رئیس بنیاد نخبگان کرمان؛ ابراهیم جهانشاهی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری کرمان و عماد جمعه‌زاده، رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان کرمان؛ هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در رویداد استاتاپ ویکند آنلاین، با مراجعه به آدرس www.evand.com/events/tag-covid19 حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۲ نسبت به ثبت نام قطعی در رویداد اقدام نمایند.

مطالب مرتبط:

رقابت آنلاین استارتاپ‌ها در اینوتکس پیچ تهران
آن­واش و چَمدان، دو تیم برگزیده در اینوتکس‌پیچ ساری
اینوتکس پیچ اصفهان به صورت آنلاین برگزار می‌شود
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.