امنیت اتومبیل‌ های آنلاین و ماجرای سرمایه‌گذاری آپ استریم

با شیوع بسیار سریع جریان اینترنت اشیا در سراسر جهان، صنایع بالادستی نیز قدم در راه سرمایه‌گذاری‌های کلان برای پیشبرد اهداف خود با رویکرد هوشمندسازی محصولات گذاشته‌اند. امنیت اتومبیل‌ های آنلاین یکی از شاخه‌های کوچک اما مهم در حوزه فناوری‌های اینترنت اشیا است. شرکت‌ آپ استریم به تازگی برای تأمین امنیت اتومبیل‌ های آنلاین سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده است.

آپ‌استریم برای سری ای خود ۹ میلیون دلار کنار گذاشته‌است. هدف از این سرمایه‌گذاری پیشبرد پلتفرم امنیت سایبری برای اتومبیل‌ های آنلاین و خودران است. براساس اعلام شرکت آپ استریم، این مبلغ تازه برای گسترش برنامه تحقیق و توسعه خود، تقویت تیم تحقیقاتی در بخش‌های مهندسی و امنیت و گشایش دفاتر بازاریابی و فروش در ایالات متحده و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایده آپ استریم برای سرمایه‌گذاری در امنیت اتومبیل‌ های آنلاین

این مبالغ به وسیله چارلز ریور ونچرز مدیریت می‌شود و شامل سرمایه‌گذاری‌های وارده از شرکای گیلوت‌کپتال و مانیو موبیلیتی است. اظهار آرمانی، از شرکای چارلز ریور ونچرز می‌گوید: اتومبیل‌ های آنلاین و نیمه‌مستقل در حال حاضر یک واقعیت هستند، بنابراین اما و اگر و شاید در کار نیست؛ به زودی فناوری‌های خودرانی اتومبیل‌ها در مقیاس‌های بزرگ به کار گرفته خواهند شد. مهندسان آپ‌استریم در زمینه حفاظت سایبری از اتومبیل‌ های آنلاین و خودران به کمک فناوری کلاود از پیشگام‌ها بودند؛ تکنولوژی که برای امنیت دیجیتالی ناوگان چنین ماشین‌هایی ضروری به حساب می‌آید. ما به رویکرد پیشرو خود در آپ‌استریم برای ایمنی وسایل نقلیه آنلاین و خودران و همچنین توانایی‌های پیشگامان امنیت سایبری اعتقاد داریم.

امنیت اتومبیل های آنلاین

در ارتباط با صحبت‌های اخیر در مورد تهدیدهای امنیتی رو به افزایش در صنعت خودروهای آنلاین و متصل، مدیرعامل آپ‌استریم و یکی از پایه‌گذاران شرکت لوی می‌گوید: راه حل‌های امنیت سایبری برای خودروها به سرعت در حال پیشرفت است. ما از فن‌آوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای اجرایی کردن جهشی بزرگ در امنیت سایبر برای وسایل نقلیه مسافری و تجاری آینده بهره‌ می‌بریم.

این تنها پولی نیست که این اواخر به این سمت روانه شده است. Mojio در اوایل سال پیش ۳۰ میلیون دلار برای تسریع در راه‌حل وسیله نقلیه متصل و گسترش جهانی هزینه کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.