بررسی جایگاه استارتاپ‌های سلامت در حل مشکلات حوزه درمان کشور

مدلین ری‌ویو رویدادی در حوزه سلامت است که متخصصان، کارآفرینان و علاقه‌مندان کسب‌وکار در این حوزه گردهم می‌آیند تا اکوسیستم استارتاپی سلامت را ارتقا دهند. در نشست‌های ماهیانه مدلین ری‌ویو هربار به بررسی یکی از موضوعات اساسی در بازار سلامت پرداخته می‌شود، با معرفی استارتاپ‌های برتر دنیا در این حوزه، به شکل‌گیری ایده‌های بهتر کمک می‌شود و فرصت‌ها و چالش‌های موجود برای فعالیت در حوزه سلامت در ایران به بحث گذاشته می‌شود.

در ششمین رویداد از سری رویدادهای مدلین‌ ر‌ی‌ویو که در تاریخ ۲۰ اسفندماه، در سالن پیرویان بیمارستان دکتر شریعتی برگزار می‌شود، به بررسی جایگاه استارتاپ‌های سلامت در حل مشکلات حوزه درمان کشور پرداخته خواهد شد.

در این برنامه، دکتر محمد میرزابیگی، دبیر ستاد اشتغال و کارآفرینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با موضوع مراقبت‌های در منزل و چالش و راهکارهای پیش روی استارتاپ‌ها برای فعالیت در این حوزه صحبت خواهد کرد. دکتر مهرشاد مختاران، معاون پژوهشی و فناوری دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پرونده‌های الکترونیک سلامت و ظرفیت‌های موجود برای ورود استارتاپ‌ها را تحلیل خواهد کرد و دکتر سعیدرضا مهرپور، رئیس بیمارستان دکتر شریعتی، مشکلاتی را که بیمارستان‌ها در زمینه درمان با آن مواجه هستند بررسی می‌کند.

تحلیل جامع از استارتاپ‌های حوزه سلامت

از دیگر بخش‌های این رویداد، پنلی تخصصی است که به تحلیل جامع استارتاپ‌های حوزه سلامت پرداخته خواهد شد. این پنل با حضور آیدین پرنیا، تحلیلگر تکنیکال سلامت؛ النور نقی‌نژاد، تحلیلگر اجرایی و امیر زمانی‌ها، تحلیلگر روابط عمومی برگزار خواهد شد.

شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی سلامت

قوانین و مقررات متفاوت، تعداد کم سرمایه‌گذاران خطرپذیر، نبود دانش و اطلاعات تخصصی سلامت در میان فعالان استارتاپی و نبود شبکه‌ای مناسب بین ارکان مختلف، مسائل مهمی هستند که فعالیت مؤثر استارتاپ‌های سلامت را با مشکل روبه‌رو کرده و شکل‌گیری اکوسیستم استارتاپی سلامت را کُند کرده‌اند؛ در همین راستا، هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی مدلین‌ ری‌ویو انتقال دانش و ارائه آموزش‌ها و تجربیات تخصصی برای استارتاپ‌های سلامت و همچنین ایجاد شبکه میان ارکان مختلف اکوسیستم استارتاپی سلامت است.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.