برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوعات و چالش‌های روز استارتاپ‌ها

۱۴ دوره آموزشی تخصصی در برنامه استارز آکادمی برگزار می‌شود

برنامه‌های آموزشی فین‌استارز پلاس با عنوان «استارز آکادمی» از دوم اردیبهشت‌ماه در سالن ۴۱ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز می‌شود که استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از مباحث این دوره‌ها می‌توانند از هم‌اکنون در دوره‌های مورد نظر‌ خود ثبت نام کنند.

استارز آکادمی، برنامه آموزشی و منتورینگ فین‌استارز پلاس است که امکان کسب دانش و تجربه از طریق ارتباط با بزرگان حوزه نوآوری و کارآفرینی را فراهم می‌کند.

دوره‌های استارز آکادمی، در سال فین‌استارز پلاس برگزار می‌شود

در جریان استارز آکادمی، دوره‌های آموزشی با موضوعات و چالش‌های روز استارتاپ‌ها و مباحث فین‌تکی از دوشنبه تا پنجشنبه، ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه، در سالن فین‌استارز پلاس برگزار خواهد شد.

دوره‌های آموزشی دوشنبه، ۲ اردیبهشت‌ماه

دوره‌های آموزشی «ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها»، «کسب‌وکارها چگونه خلق ارزش می‌کنند؟»، «فین‌تک و هوش مصنوعی»، «رایان بورس و خدمات API»، «سرمایه‌پذیری هوشمند» و «فین‌تک و بلاکچین» دوشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در استارز آکادمی برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه

برنامه‌های آموزشی سه‌شنبه نیز شامل دوره‌های «اشتباهات متداول استارتاپ‌ها»، «نحوه تبدیل فناوری به استارتاپ»، «بیمه و مالیات فین‌تک‌ها و استارتاپ‌ها» و «از ایده تا جذب سرمایه استارتاپ‌ها» است.

لیست دوره‌های آموزشی چهارشنبه، ۴ اردیبهشت

همچنین استارز آکادمی در چهارشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با برگزاری دوره‌های آموزشی «موضوعات حسابداری ویژه استارتاپ‌ها»، «سرمایه‌گذارى مشترک در استارتاپ‌ها» و «بازاریابى بهینه در استارتاپ» میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

برگزاری یک دوره آموزشی در آخرین روز از نمایشگاه فین استارز ۲۰۱۹

آخرین روز از رویداد فین‌استارز پلاس نیز یک دوره آموزشی با موضوع «ایجاد کسب‌وکار در  بستر بلاک‌چین» برگزار می‌شود که در جریان این دوره به معرفی بلاک‌چین، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در فضای کسب‌وکارهای بلاکچینی، ارزش افزوده بلاک‌چین برای استارتاپ‌ها و آشنایی با مدل کسب‌وکارهای بلاکچینی پرداخته خواهد شد.

ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی استارزآکادمی

بدین ترتیب در چهار روز برگزاری فین‌استارز پلاس شاهد برگزاری ۱۴ دوره آموزشی تخصصی در استارز آکادمی خواهیم بود که نام‌نویسی در این دوره‌ها و همچنین اطلاع از اسامی مدرسان و جزئیات مباحثی که قرار است در هر دوره ارائه شود، از طریق نشانی https://finstars.ir/finstarsplus/7  امکان‌پذیر است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.