برگزیدگان رویداد استارتاپ ویکند اینترنت اشیا معرفی شدند

سه تیم گراویدا، امین اموال و پیس اسپیس در رویداد استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش آی چیزها و به نقل از سیتنا، در رویداد استارت‌آپ ویکند اینترنت اشیا در پارک علم و فناوری این دانشگاه، تیم «گراویدا» با مدیریت مهدی مهران مقام اول، تیم «امین اموال» با راهبری علی داسه مقام دوم و تیم‌های پیس اسپیس ( pace space) با نمایندگی هادی صفرعرب و «همراه بینا» با نمایندگی علی احمدی بصورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

سه ماه استقرار در فضای پارک، استفاده رایگان از خدمات تخصصی کلینیک کسب و کار پارک، معرفی به شبکه سرمایه‌گذاران و اولویت حضور در مرکز رشد به عنوان شرکت نوپا از جمله مهمترین حمایت‌ها برای تیم‌های برتر بود.

علاوه بر آن، جایزه ۳ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم سوم، جایزه ۵ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم دوم و جایزه ۸ میلیون ریالی به ازای هر نفر برای تیم اول، جوایز نقدی این رویداد برای شرکت‌کنندگان است.

بر اساس این گزارش، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به‌منظور معرفی جوانان مستعد و همچنین جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپای حوزه اینترنت اشیا، یک رویداد سه‌روزه رقابتی از ۲۸ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۷ را با حضور بیش از ۲۰۰ نفر ایده‌پرداز و شرکت‌کننده در محل این پارک برگزار کرد.

منبع: سیتنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.