برنامه‌های دیجی‌کالا برای حضور در بیست و پنجمین الکامپ

از سخنرانی‌های تخصصی تا کارگاه‌های آموزشی در بیست و پنجمین الکامپ

دوره نمایشگاه بیست و پنجمین الکامپ به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیرماه، درنمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه، امسال هم مانند سال‌های گذشته میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی فناوری‌محور و تعداد قابل توجهی از استارتاپی کوچک و بزرگ نیز خواهد بود.

دیجی‌کالا و مجموعه‌های وابسته به آن، با ۱۷ کارگاه آموزشی تحت عنوان «اتاق تجربه» در بیست و پنجمین الکامپ حضور خواهد داشت. این شرکت که از استارتاپ‌های پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک در اکوسیستم ایران است، قصد دارد در این نمایشگاه با برنامه‌های متنوع و حضوری همه‌جانبه، مهم‌ترین اخبار، دستاوردها و تجربیاتش را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. کارگاه‌های آموزشی دیجی‌کالا با موضوعاتی مانند «چرایی شکست استارتاپ‌ها»، «تجربه لانچ محصول»، «فرهنگ کاری در استارتاپ»، «چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟»، «چالش‌های مارکت‌پلیس»، «چگونه کسب‌وکار فناوری‌محور را در ایران راه‌اندازی کنیم» برگزار می‌شود. این کار‌گاه‌ها توسط مدیران ارشد و کارشناسان باتجربه دیجی‌کالا و مجموعه‌های مرتبط به این گروه ارائه خواهد شد.

در غرفه دیجی‌کالا علاوه بر برگزاری کارگاه‌های اتاق تجربه، مجموعه‌های مختلف این گروه از جمله، دیجی‌کالا‌ فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت نیز حضور خواهند داشت. علاوه بر اینها، شایان ذکر است که گروه دیجی‌کالا در طول نمایشگاه بیست و پنجمین الکامپ چند سخنرانی تخصصی جذاب نیز برای مخاطبانش تدارک دیده است.

کارگاه‌های دیجی‌کالا
برنامه کارگاه‌های دیجی‌کالا در نمایشگاه الکامپ ۹۸

تجربه مقابله با شکست در الکامپ

در نخستین روز از نمایشگاه الکامپ ۹۸ امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست از «چرایی شکست استارتاپ‌ها» صحبت خواهد کرد. این کارگاه ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه در غرفه دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

بررسی آمارها و دلایل شکست استارتاپ‌ها همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه فعالان و کارآفرینان استارتاپی است؛ تحقیقات مختلفی نیز در این زمینه انجام گرفته است. طبق این تحقیقات، اغلب استارتاپ‌ها به دلایل مشترک و تکراری دچار شکست می‌شوند؛ این مشکلات شامل محصول بد، عدم نیاز بازار، مشکل نقدینگی، تیم نامناسب و موارد دیگری از این دست است؛ اما این همه ماجرا نیست.

بدون شک، شنیدن تجربیات امیرصالحی، مدیرعامل دیجی‌کالانکست در این زمینه، کمک بسیار ارزشمندی به استارتاپ‌‌ها خواهد کرد. او علاوه بر دیجی‌کالا، تجربه‌ خوبی در حوزه فعالیت و هدایت استارتاپ‌های نوپا در مهمترین شتاب‌دهنده‌های استارتاپی کشور را دارد.

این کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود و علاقمندان بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توانند برای شرکت در آنها به غرفه دیجی‌کالا در ورودی سالن الکام‌استارز ( ٨ و ٩) مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.