رشد ۷۴ درصدی تماشای آنلاین انیمیشن در روزهای قرنطینه

دسترسی رایگان به بخش انیمیشن‌های فیلیمو تا پایان سال ادامه دارد

به گفته روابط عمومی فیلیمو همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه کارشناسان به ماندن در خانه، سرویس وی‌اودی فیلیمو در ۱۰ روز گذشته، رشد ۷۴ درصدی تماشای آنلاین انیمیشن را داشته است. از روز چهارشنبه ۷ اسفند ۹۸ دسترسی به بخش انیمیشن‌های این وبسایت رایگان شده است. تماشا رایگان انیمیشن که در راستای مسئولیت اجتماعی و برای کمک به خانواده‌ها جهت ایجاد سرگرمی بیشتر در روزهای قرنطینه تدارک دیده شده، حالا با گذشت ۱۰ روز از اجرا، به رشد ۷۴ درصدی رسیده است.

بررسی رفتار تماشای کاربران در بخش انیمیشن فیلیمو از تاریخ ۷ تا ۱۶ اسفند نشان می‌دهد که میانگین بازدید انیمیشن‌ها رشدی در حدود ۷۴ درصد داشته و افراد زیادی با کمک دسترسی رایگان این محتواها را تماشا کرده‌اند.

فیلیمو در راستای تلاش جمعی که در نهادها و ارگان‌های مختلف جهت کنترل شیوع کرونا انجام می‌شود، با ایجاد دسترسی رایگان برای تمام افرادی که از این وبسایت یا اپلیکیشن تماشای فیلم استفاده می‌کنند، بیش از پنج هزار انیمیشن متفاوت و مناسب برای رده‌های سنی کودکان و بزرگسالان را رایگان کرده است. از طرفی رشد ۷۴ درصدی تماشا نسبت به بازه ۱۰ روزه مشابه قبل از شروع این طرح نشان می‌دهد که تماشای فیلم یکی از مهم‌ترین اقدام‌های مردم جهت ایجاد سرگرمی در روزهای قرنطینه است.

اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران را در سایت آی‌چیزها بخوانید

این افزایش رشد تماشا که به طور مستقیم با ایجاد دسترسی رایگان بر روی محتواهای انیمیشن رابطه دارد، به ترتیب پنج انیمیشن «بچه رئیس»، «تام و جری؛ حمله مهاجمان فضایی»، «هتل ترانسیلوانیا»، «زوتوپیا» و «داستان اسباب بازی ۳» را در صدر جدول پربازدیدها قرار داده است. ترکیبی که نشان می‌دهد علاوه بر ایجاد دسترسی رایگان، ارائه محتوای باکیفیت نیز بر افزایش ایجاد سرگرمی و تشویق به افراد برای ماندن در خانه تاثیرگذار است.

تماشا رایگان انیمیشن

بیشتر بدانید:

کرونا فاتحه‌خوانی را آنلاین کرد

کلاس درس با پخش زنده آپارات

سایه سیاه کرونا بر سر استارتاپ‌های خدمات منزل

 دورکاری و ریزش مشتری: استارتاپ‌ها در برابر کرونا 

خدمات جدید سامانه تهران من برای مقابله با کرونا 

کرونا و استارتاپ‌هایی برای ارتباط تصویری با پزشکان 
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.