اعلام آمادگی اسپید برای توزیع اقلام بهداشتی در تهران

با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و مشکلاتی که برای همه مراکز درمانی و مردم برای تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به وجود آمده و در راستای نقش آفرینی استارتاپ‌ها در شرایط بحرانی و مسئولیت اجتماعی، اسپید، سامانه هوشمند پخش و توزیع کالا برای توزیع ماسک، دستکش، الکل و… در تهران به مسئولان مرتبط اعلام آمادگی کرده‌اند.

همچنین افراد عادی هم می‌توانند برای توزیع این اقلام از اسپید استفاده کنند. به گفته مهدی خادمی مقدم، بنیان‌گذار استارتاپ اسپید، آن‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی، با هزینه کمتر از هزینه تمام شده، این سرویس را ارائه می‌دهد.

خادمی مقدم می‌گوید همه تیم اسپید و بخشی از ناوگان آن‌ها اعلام آمادگی کردند. همچنین او اضافه می‌کند: «از ابتدای شیوع این ویروس، ضمن اضافه شدن آموزش‌های خاص و مربوطه بهداشتی از بخش منابع انسانی اسپید برای تمامی واحدها به خصوص بخش ناوگان و سفیران، با دادن ماسک، دستکش و ضدعفونی کردن بسته‌ها، سعی کردیم در حد توان، امنیت و اطمینان خاطر ایجاد کنیم.»
علاقمندان می‌توانند از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و همچنین پرکردن فرم موجود در قسمت تماس با ما در سایت اسپید کمک‌های خود را به دیگران برسانند.

بیشتر بدانید:

خداحافظی ۱۸۲ نفر از علی‌بابا

دست‌وپنجه نرم‌کردن کسب‌وکارها با ویروس کرونا

دورکاری و ریزش مشتری: استارتاپ‌ها در برابر کرونا

خدمات جدید سامانه تهران من برای مقابله با کرونا

استارتاپ‌های گردشگری را با کنسلی‌ها تنها نگذارید!

کرونا و استارتاپ‌هایی برای ارتباط تصویری با پزشکان

معرفی چند استارتاپ برای سرگرم کردن بچه‌ها در روزهای قرنطینه
1 نظر
  1. لطیفی می گوید

    تو این شرایط که پیش اومده واقعا خوشحالیم که کسب‌وکارها متحد هستند و با اینکه ضررو زیان زیادی محتمل شدند ولی باز بهم کمک می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.