تیم های گلستانی در دومین لیگ اینترنت اشیاء کشور خوش درخشیدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از درخشش تیم های گلستانی در دومین لیگ اینترنت اشیاء کشور خبر داد.

به گزارش آی چیزها و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، محمد احمدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: دومین دوره لیگ اینترنت اشیا ایران برگزار شد و تیم‌های «AEWS (کشاورزی هوشمند) و Kmedical» از گلستان موفق شدند مقام‌های اول و دوم را کسب کنند.

به گفته احمدی دومین دوره لیگ اینترنت اشیا کشور که از مهرماه سال جاری آغاز شده است، در روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه سال جاری با رقابت تیم‌های منتخب مناطق و با حضور سرمایه‌گذاران به پایان رسید.

احمدی هدف از برگزاری این لیگ را شناسایی تیم‌های توانمند استانی و معرفی طرح‌های کاربردی و دارای توجیه اقتصادی به سرمایه گذاران و ایجاد انگیزه در بین فعالان این حوزه عنوان کرد.

وی افزود: در این رقابت که ۱۰ تیم منتخب از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند، هر تیم پنج دقیقه فرصت ارائه داشت و داوران هم در مدت سه دقیقه می‌توانستند سوالات خود را مطرح کنند.

احمدی اضافه کرد: تیم AEWS (کشاورزی هوشمند) از استان گلستان به دنبال مدیریت هوشمند کشاورزی تلاش داشت اینترنت اشیا را وارد حوزه کشاورزی کند که با استقبال داوران روبرو شد.

به گفته او در ادامه تیم Kmedical هم از استان گلستان به عنوان دومین تیم این دوره از لیگ، اینترنت اشیاء را برای صنعت پزشکی مورد استفاده قرار داد تا بتواند حائز رتبه شود.

گفتنی است که در پایان از تیم‌های اول تا سوم این لیگ تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.