جذب سرمایه جدید استارتاپ کارچین

کارچین با معرفی توکن کارنسی از محصول اولیه خود رونمایی می‌کند

استارتاپ کارچین که یک پلتفرم ارائه خدمات تاکسی اینترنتی مبتنی بر بلاکچین است، موفق به جذب دور تازه‌ای از سرمایه شد. این استارتاپ که در یک سال گذشته در حال توسعه نسخه اولیه محصول(MVP) خود بود، خبر از پیوستن چند سرمایه‌گذار فرشته(Angel investor) در اوایل سال ۹۹ داد.

به‌گفته مهدی زیودار، مدیر سرمایه‌گذاری کارچین، منابع تخصیص یافته به استارتاپ کارچین طبق برنامه‌ریزی انجام شده که در سپیدنامه این استارتاپ درج شده؛ برای آماده‌سازی و راه‌اندازی نسخه اولیه کارچین هزینه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که اواخر تابستان اولین تاکسی اینترنتی بلاکچینی به بازار خواهد آمد.

بیشتر بدانید: کارچین نیازی به عقد قرارداد با شهرداری ندارد

او در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از ویژیگی‌های جذاب این استارتاپ، توکن کارنسی است اعلام کرد که به زودی برنامه‌هایی پیش از لانچ رسمی کارچین را ارائه خواهند داد. او توضیح داد: «به زودی شاهد آغاز برنامه‌هایی پیش از راه‌اندازی رسمی کارچین به منظور جذب سرویس‌دهندگان، اتصال‌گران، رانندگان و مسافران خواهیم بود. از ویژیگی‌های جذاب این استارتاپ بلاکچینی، وجود توکن کارنسی است که حلقه و محور خلق ارزش و اتصال بخش‌های مختلف کارچین به یکدیگر خواهد بود.»

گفتنی است که پیش از این، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر رایان‌ونچر، شرکت رستاک میدیا سپهر، استارتاپ جا‌به‌جا و شرکت ایکب به عنوان سرمایه‌گذار و شرکای تجاری با پروژه کارچین مشارکت داشته‌اند.

استارتاپ کارچین به گفته مدیران آن قصد دارد تا با اجرای یک سیستم حمل و نقل اینترنتی مبتنی بر بلاک‌چین، بستری ضد انحصاری ایجاد کرده و با ایجاد فضایی رقابتی بین سرویس دهندگان و رانندگان باعث کاهش شدید کارمزدها و تعیین رقابتی قیمت‌های سفر، شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.