فراخوان حل چالش‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

استفاده از پتانسیل‌های داخلی جهت بر طرف نمودن چالش‌های اساسی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

اولین رویداد تخصصی در زمینه چالش‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و سازمان منطقه آزاد انزلی تحت عنوان «اکسپورت تک» در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در شهر انزلی برگزار می‌شود.

بهبود صنایع واردات و صادرات کشور

این برنامه با رویکرد بهبود صنایع واردات و صادرات کشور و ایجاد بستری به منظور استفاده از پتانسیل‌های داخلی و نیروی مستعد جوان کشور جهت بر طرف نمودن چالش‌های اساسی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

ارسال ایده‌هایی برای رفع چالش‌های موجود

به همین منظور با جمع‌آوری مجموعه مشکلات و چالش‌های اساسی از تمامی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعال کشور، اقدام به برگزاری رویداد «Reverse Pitch» کرده است. از شرکت‌ها، تیم‌ها و اشخاصی که در زمینه‌های ذکر شده در لیست چالش‌ها دارای ایده هستند، خواهشمند است طرح خود را در چارچوب «قالب پروپوزال» ارسالی تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۸ به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند: exportech@utstpark.ir

انتخاب طرح‌های برتر و حمایت از آنها

لازم به ذکر است از بین تمام طرح‌های ارسالی، ۱۰ طرح برتر جهت ارائه در رویداد «اکسپورت‌ تک» انتخاب خواهد شد. داوری نهایی توسط نمایندگان ویژه معرفی شده توسط روسای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در خلل رویداد اکسپورت تک و بعد از ارائه گروه‌ها انتخاب می‌شود. از سه طرح برتر انتخابی، علاوه بر انجام حمایت ویژه به منظور تجاری سازی، تقدیر به عمل خواهد آمد. ضمن اینکه تمامی طرح‌های ارسالی، در صورت داشتن توانمندی‌های لازم در برطرف نمودن چالش‌های موجود، شانس حمایت از طرف مناطق آزاد و یا پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را دارا خواهند بود.

برای دریافت لیست چالش ها و قالب پروپوزال کلیک کنید.

فراخوان شرکت در رویداد Reverse Pitch

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.