در شرایط امروز نیاز به همفکری دسته‌جمعی داریم

یادداشتی از شیدا ابوطالبی، مدیر روابط عمومی مدیانا در رابطه با تاثیر شیوع بیماری بر کسب‌وکارشان

بدون‌شک بزرگ‌ترین سرمایه‌ ما در فضای کاری، اعضای پرتلاش و متعهدی هستند که با حضور و فعالیتشان به استارتاپ مدیانا اعتبار  بخشیدند. از  طرفی با توجه به شرایط پیش آمده و نگرانی‌هایی که ویروس کرونا در بخش‌های مختلف جامعه از جمله بخش ما ایجاد کرده، بنابراین به این نتیجه رسیدیم به یک همفکری دسته‌جمعی نیاز داریم تا بتوانیم برای پشت‌سر گذاشتن این دوران بهترین تصمیم را بگیریم. طی برگزاری دو جلسه با حضور همه اعضای مدیانا، نظرات، راهکارها و چالش‌های تیم‌های مختلف را شنیدیم و در نهایت با درنظر گرفتن دو فاکتور مهم، یعنی حفظ سلامت اعضای مدیانا و حفظ کیفیت پشتیبانی، به جمع‌بندی رسیدیم و قصد داریم تصمیم‌های گرفته‌شده را در فضای کاری مشترکمان به‌اطلاع مخاطبان برسانیم.

برای حفظ سلامتی و راحتی اعضای تیم‌های مختلف، شرایط منعطفی ایجاد کردیم تا هرکدام از اعضا با خیال راحت، هم امکان کارکردن درون شرکت و هم  دورکاری را داشته باشند و این تصمیم را به‌عهده هر عضو گذاشتیم. از طرفی خود را موظف دانستیم تا برای افرادی که نیاز به حضور در شرکت دارند، محیط امن و راحتی ایجاد کنیم، به همین منظور برای داخل شرکت موارد ضروری از قبیل مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی را در فضا قرار دادیم و دستورالعملی ایجاد کردیم تا میزها، دستگیره‌ها و درکل مکان‌های مشترک به‌صورت منظم ضدعفونی شوند. همچنین بروشورهایی برای ارائه راهکارهای حفظ سلامتی از ویروس کرونا و رعایت موارد بهداشتی، تدوین و بین اعضا پخش شده است. در حال حاضر تمام ظروف عمومی را جمع و اقلام یک‌بار مصرف، جایگزین کردیم تا امکان انتقال ویروس را کاهش دهیم. تیم‌هایی که در این مدت تصمیم به دورکاری گرفتند، دغدغه هایشان را مطرح کردند که با همکاری تیم فنی، این موارد رفع  و بستر دورکاری برایشان فراهم شده است. درواقع در این مدت از هیچ کمکی برای همکاران دریغ نخواهیم کرد.

علاوه بر موارد گفته‌شده تا اطلاع ثانوی رویدادها و دورهمی‌های اسفند ماه را کنسل کردیم که بتوانیم تا حد ممکن از اجتماعات غیرضروری جلوگیری کنیم. همچنین جلسات، ترجیحا ویدئویی برگزار می‌شود. برخلاف سال‌های گذشته که اسفندماه، شادترین و پرجنب‌و‌جوش‌ترین روزها را درکنار هم داشتیم، این روزها سخت و دلگیر می‌گذرند اما بدون‌شک هیچ چیزی مهم‌تر از سلامتی همکاران نیست.

مطالب مرتبط:

کرونا فاتحه‌خوانی را آنلاین کرد

سایه سیاه کرونا بر سر استارتاپ‌های خدمات منزل 

اعلام آمادگی اسپید برای توزیع اقلام بهداشتی در تهران

خدمات جدید سامانه تهران من برای مقابله با کرونا 

کرونا و استارتاپ‌هایی برای ارتباط تصویری با پزشکان 

خداحافظی ۱۸۲نفر از علی‌بابا
1 نظر
  1. Samira karimi می گوید

    با تشکر فراوان از آقای محمدی و آقای ذبیحی
    واقعا با موافقت دورکاری بخشی از دغدغه این روزها رو کم کردن برامون و ما هم از قبل بهتر و بهتر کارمون رو انجام میدیم🙏🏻😇

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.