مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران، دوره آموزش جامع IoTWay 4 را برگزار می‌کند

دوره آموزش جامع اینترنت اشیا (IoTWay 4) توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در آذرماه سال جاری برگزار می گردد.

اینترنت اشیا در مدت زمان کمی توانسته توجه بسیاری از افراد و صنایع را به خود جلب نماید تا آنجا که دیگر در حد یک مفهوم نوین باقی نماند وهم اکنون حضور آن در زندگی ما بسیار ملموس است اما وقتی صحبت از پیاده سازی و اجرای آن در یک حوزه صنعتی به میان می آید مسائلی چون برنامه ها و حجم وسیعی از داده ها و اطلاعات در حوزه مورد نظر مطرح می شود.

در این دوره مهارت‌محور  علاوه بر تدریس سر فصل های اصلی، سناریوهای هوشمند سازی در زمینه‌های صنعت، خانه، شهر، سلامت، کشاورزی و محیط ‌زیست هوشمند به صورت عملی و گروهی توسط شرکت کنندگان اجرا خواهد شد و شرکت کنندگان از نزدیک مفهوم  هوشمندسازی را درک خواهند کرد. در این دوره شما درک عمیق تری از تکنولوژی بلاکچین و تاثیراتی که در تغییر مشاغل و بازار و کسب و کارها و نیاز مشتریان دارد و همچنین ارتباط آن با سایر فن آوری های در حال ظهور مانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیا خواهید داشت.

مرکز تحقیقات اینترنت اشیا با همکاری وزارت نیرو (ساتبا) در نظر دارد همزمان با دوره آموزش جامع اینترنت اشیا نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان را برگزار نماید که استارتاپ‌های فعال اینترنت اشیا و شرکت های دانش بنیان و خلاق این حوزه می توانند برای ارائه محصول خود در این نمایشگاه از طریق سایت مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ثبت نام کنند. هزینه ثبت نام برای ده شرکت اول رایگان است.

سرفصل های دوره:

-شناخت اینترنت اشیا و معماری آن

-سخت‌افزارهای کاربردی اینترنت اشیا

-هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا

-کاربردهای اینترنت اشیا

-استانداردها، پروتکل‌ها و امنیت اینترنت اشیا

-تجاری‌سازی اینترنت اشیا

-بلاکچین و ارزهای دیجیتال

-ارتباطات و مخابرات اینترنت اشیا

(به همراه اجرای سناریوهای  هوشمند سازی به صورت عملی و گروهی)

منبع: مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.