دومین چالش نوآوری تهران هوشمند برگزار می‌شود

همزمان با بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

دومین چالش نوآوری تهران هوشمند رویداد سه روزه‌ای است که همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، از ۲۷ تیرماه با محور کارآفرینی و نوآوری آغاز خواهد شد و ۲۹ تیر به پایان می‌رسد.

این سازمان و دبیرخانه «تهران هوشمند» دومین چالش نوآوری یا ماراتن خلاقیت و برنامه‌نویسی (Hackathon) را با هدف مشارکت همگانی در پویایی شهر، نظارت مستمر بر عملکرد خدمات شهروندی، شفافیت و پاسخگویی در شهر و افزایش زیست‌پذیری تهران در طول سه روز برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

برنامه‌نویسان، طراحان، استارتاپ‌ها، دانشجویان و هر کسی با داشتن مهارت‌های فنی، چشم‌اندازی برای آینده و یا ایده‌ای در ذهن می‌تواند در این رویداد شرکت کند. علاقمندان برای حضور در این برنامه سه روزه می‌توانند با مراجعه به وبسایت (https://evand.com/events/dmondsmartcity) ثبت‌نام کنند.

ارتقای هوشمندی و زیست‌پذیری شهر تهران

شرکت در این رویداد می‌تواند برای توسعه و انطباق محصول و خدمت با نیاز بازار با استفاده از منتورینگ و مشاوره تخصصی به استارتاپ‌ها کمک کند. همچنین استفاده از پایگاه داده‌های مرتبط با شهر تهران، گسترش شبکه ارتباطی، ایجاد فرصت‌ برقراری ارتباط با دبیرخانه تهران هوشمند، برخورداری از برنامه حمایتی شتاب‌دهنده «دیموند» و برگزاری جلسات اختصاصی رو در رو با شرکت‌ها، سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران فعال در زیست بوم کارآفرینی کشور از دیگر مزایای شرکت در این رویداد است.

گفتنی است چالش نوآوری تهران هوشمند یک ماراتن واقعی از نوآوری است که از تمامی افراد و تیم‌های نوآور و فناور دعوت می‌نماید تا در قالب یک تیم، راهکارها، خدمات، اپلیکیشن و یا پروژه خود را با استفاده از دروازه‌های برنامه‌نویسی (API) شهرداری تهران، با هدف ارتقای هوشمندی و زیست‌پذیری شهر تهران، ارائه دهند.

اولین دوره این رویداد، آذرماه سال گذشته (۱۳۹۷) و همزمان با همایش بین‌المللی تهران هوشمند و با استقبال گروه‌های استارتاپی در مرکز فناوری‌های هوشمند شهری و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.