دیوار آی‌هوم را خرید

در نشست خبری مشترک مدیران عامل سایت دیوار و آی‌هوم اعلام شد

نشست خبری مشترک مدیران عامل سایت دیوار و آی‌هوم، روز ۱۱ شهریور برگزار شد.

در این نشست سجاد محمودخانی، مدیرعامل سایت دیوار، علیرضا نصری، مدیرعامل آی‌هوم، مهدی امیرپور، مدیر روابط عمومی سایت دیوار، ساره نیک قدم، مدیر روابط عمومی سایت آی‌هوم حضور داشتند‌.

در این نشست سجاد محمودخانی اعلام کرد که دیوار ۱۰۰ درصد سهام آی‌هوم را خریداری کرده‌است. او گفت ترجیح می‌دهد رقم خرید را اعلام نکند.

محمودخانی در ادامه، اهداف دیوار در حوزه املاک را به صورت زیر برشمرد:

  • ارزش‌آفرینی بیشتر برای خریداران، فروشندگان و مشاوران املاک
  •  تسهیل و کوتاه‌کردن فرایند پیدا کردن املاک برای مستاجران
  •  ایجاد شفافیت و اعتماد در این حوزه

او با اشاره به چالش‌های موجود در دیوار، توضیح داد: «در حال حاضر دیوار با مشکلاتی مانند آگهی‌های بدون تصویر یا با تصویرهای بی‌کیفیت، اطلاعات ناقص آگهی‌ها و آگهی‌های غیرواقعی یا ناموجود روبرو است.»

مدیرعامل دیوار در راستای حل این چالش‌ها بیان کرد: «عکاسی حرفه‌ای از املاک باعث می‌شود، نیاز کاربران به بازدید از املاک کاهش یابد و از این طریق در وقت و هزینه جویندگان ملک صرفه‌جویی شود.» همچنین او توضیحاتی درباره تایید شدن محتوا توسط سایت دیوار داد و گفت: «محتوای تایید شده به این معناست که دیوار از اطلاعات ارائه شده در آگهی اطمینان حاصل کرده است. همچنین این کار باعث می‌شوذ جویندگان املاک از اطلاعات ارائه شده در آگهی اطمینان داشته باشند و فرصت کمتری برای بازدید از املاک صرف کنند. در نتیجه محتواهای تایید شده روی دیوار از سایر آگهی‌ها متمایز می‌شود.»

به گفته او دریافت هزینه از آگهی‌های مشاوران املاک یکی دیگر از رویکردهای دیوار برای افزایش کیفیت محتوای این سایت است.

این سرویس در حال حاضر با تمرکز بر روی املاک فروشی تهران با همکاری مشاوران املاک ارائه می‌شود.

وی در پایان از برنامه‌های دیوار و آی‌هوم سخن گفت: «دیوار در کنار آی‌هوم به مشاوران املاک ارزش آفرین خدمات تخصصی ارائه خواهد داد. دیوار همچنین اقداماتی در جهت تسهیل معاملات در حوزه املاک انجام داده است.»

در ادامه این نشست مدیرعامل آی‌هوم نیز از اهداف این استارتاپ سخن گفت: «استارتاپ آی‌هوم خدماتی مانند ثبت آگهی و تبلیغات بنر ملک، معرفی به مشتری و عکاسی از ملک در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هدف این استارتاپ آنلاین کردن فرآیند بازدید و انتخاب ملک، کاهش هزینه‌ها، تسهیل فرآیند خرید و فروش ملک با استفاده از ظرفیت‌ آژانس‌ها و مشاورین املاک است.»

نصری با اشاره به مزیت رقابتی آی‌هوم برای مشتریان بیان کرد: «در آی‌هوم مشتریان با خیالی آسوده می‌توانند به اطلاعات موجود اعتماد کنند. در این استارتاپ سعی ما براین بوده است که آگهی‌های خود را با کیفیت بالا درج کنیم و اطلاعات ملک را به صورت کامل بیان کنیم تا مشتری بتواند به راحتی به اطلاعات و جزییات و عکس‌های آگهی اعتماد کند. همچنین در استارتاپ آی‌هوم امکان بازدید آنلاین از طریق تور مجازی وجود دارد که این امر باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.»

او در ادامه گفت: «ما برای مشاورین و آژانس‌ها نیز خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. ابزارهای مختلف تخصصی برای تسهیل کار مشاورین مانند مدیریت فایل‌ها، بازدیدها، تماس‌ها و .. درنظرگرفته‌شده است.»

اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران در تلگرام آی‌چیزها دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.