ثبت‌نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال آغاز شد

در این رویداد دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ بررسی می‌شود

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال در روزهای ۱۴،۱۳،۱۲ دی ماه در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولیدمحتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب‌وکارها و صنایع مختلف، همچنین علاقه‌مندان و دانشجویان  حضور دارند.

هدف از برگزاری این رویداد به اشتراک گذاشتن جدیدترین تجربیات صاحبان کسب‌وکار و فضایی حرفه‌ای برای شبکه‌سازی است. روز بازاریابی دیجیتال، تصمیم دارد کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ را در حوزه‌هایی مانند صنایع تندمصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل‌ونقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بررسی کند.

این رویداد تا به‌حال در دو دوره برگزار شده و در مجموع ۱۸۰۰ شرکت‌کننده داشته است. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و… از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده.

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال که دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار می‌شود با دو رویداد قبلی، تفاوت‌های اساسی‌ دارد که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود.

تفاوت این دوره با دو دوره قبل در جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها  از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف(Edition)، ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و همکاری گسترده‌تر با همکاران،  شرکای تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این رویداد می‌توانند با کد تخفیف ۳۰ درصدی icheezha به سایت dmday.irمراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.