دومین رویداد نواندیشان فناوری های مالی برگزار می‌شود

دومین رویداد نواندیشان فناوری‌های مالی همزمان با هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در تاریخ های ۹ و ۱۰ بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد و با حمایت شرکت خدمات انفورماتیک برگزار خواهد شد.

این شرکت به‌عنوان حامی دومین دوره رویداد «نواندیشان فناوری‌های مالی»، با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی، میزبان طرح‌های بدیع شرکت‌های استارت‌آپی و تیم‌های ایده‌پرداز در حوزه‌های مرتبط با محورهای همایش اعم از پرداخت، بلاکچین، رمزارزها، تحول دیجیتال و سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت مالی و بانکی خواهد بود.

پس از بررسی اولیه طرح‌ها، از تیم‏‌های منتخب جهت ارزیابی در مرحله نهایی دعوت خواهد شد و ایشان این فرصت را خواهند داشت که ضمن حضور رایگان در فضای نمایشگاهی تخصیص یافته در بزرگترین رویداد سالانه صنعت بانکداری و پرداخت کشور؛ از امکان ارائه ایده، طرح و محصولات خود به هزاران بازدیدکننده فعال در صنعت بانکداری و پرداخت طی روز های برگزاری رویداد بهره‏ مند گردند.

همچنین بسته هدایای ویژه‌ای برای استارت‌آپ‌های برتر در نظر گرفته شده که در اختتامیه همایش به ایشان اهدا خواهد شد.

گروه‏های مورد ارزیابی در این رویداد عبارتند از صاحبان ایده، دارندگان طرح کسب و کار و MVP و طرح‏های تجاری‏ سازی شده در قالب شرکت‏های نوپا. مواردی از قبیل مزیت رقابتی طرح، میزان نوآوری، عدم حضور در رویدادهای مشابه یا رویداد دوره گذشته، تطابق با نیاز بازار، توجه به چالش های امنیتی، تطابق با قوانین رگولاتوری حوزه عملکرد و پتانسیل درآمدزایی طرح از اهم شاخص‏های ارزیابی خواهند بود.

مهلت ثبت نام در دومین رویداد نواندیشان فناوری های مالی حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۱۰/۱۰/۱۳۹۷  است. برای ثبت نام به روش ثبت نام: مراجعه به پایگاه اینترنتی www.isc.co.ir مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.