رویداد کاربردهای فناوری بلاکچین در حوزه بهداشت و سلامت برگزار می‌شود

رویداد کاربردهای فناوری بلاکچین در حوزه بهداشت و سلامت، با حضور متخصصان تکنولوژی بلاکچین، کارشناسان سرمایه‌گذاری در این حوزه و متخصصان حوزه‌استارت‌آپی سلامت، چهارشنبه‎‌ سوم بهمن در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

این کارگاه یک‌روزه اولین رویداد از مجموعه رویدادهای بررسی تکنولوژی بلاکچین در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار است و با هدف آشنایی فعالین استارت‌آپ در حوزه‌های مختلف با کاربردهای تکنولوژی بلاکچین و ایده‌پردازی و هم ‌فکری در مورد چالش‌های آن در کشور برگزار خواهد شد.

مخاطبان این رویداد فعالان در حوزه بهداشت و سلامت، توسعه‌دهندگان بلاکچین و علاقه‌مندان به این تکنولوژی و سرمایه‌گذاران هستند. در قسمت پایانی این برنامه امکان طرح و بررسی ایده‌ها در زمینه بلاکچین سلامت با اساتید دوره فراهم است. صاحبان ایده‌های مطلوب نیز به سرمایه‌گذاران این حوزه معرفی خواهند شد.

در این رویداد محمدرضا قدوسی مدیرعامل شتابدهنده ABC، بهزاد سیفی مدیرعامل شتابدهنده هلثیو و کیارش واحدی موسس مجموعه اینوِستلَند به عنوان سخنران حضور دارند.

این رویداد چهارشنبه سوم بهمن از ساعت ۹ الی ۱۹ در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. همچنین علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند جهت ثبت‌نام  از طریق این لینک اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.