سلامی گرم به اساتید

نگاهی به آخرین تغییرات استارتاپ استاد سلام که در حوزه آموزش فعالیت می‌کند

استادسلام پلتفرم آنلاین آموزشی است که استاد و شاگرد را به یکدیگر معرفی می‌کند و خدمات آموزشی را که شاگرد برای یادگیری و استاد برای یاددادن، به آن نیاز دارد، فراهم می‌کند. استادسلام با بیش از ۴۰هزار استاد، در رشته‌های گوناگون مانند ریاضی، زبان، تکواندو، قلاب‌بافی، نرم‌افزارهای طراحی سایت، زبان‌های برنامه‌نویسی دروس رشته‌های مهندسی و… دوره‌های آموزشی برپا می‌کند.

هر استادی از هر شهری حتی دورترین مناطق ایران می‌تواند در سایت استادسلام ثبت‌نام کندتا هم برای خود و هم دیگران ارزش‌آفرینی کند.

استادسلام با طراحی مناسب، جایگاه بسیار خوبی در موتورهای جست‌وجو از جمله گوگل دارد و پاسخ‌گوی نیازهای کاربران در زمینه آموزش، استاد و کلاس درس است.

نغمه عقیلی‌فرد، بنیان‌گذار استارتاپ استادسلام است. او  دغدغه اصلی استارتاپش را کمک به آموزش و تدریس خصوصی در کشور می‌داند. از نظر او،  آموزش تنها درس نیست، بلکه مهارت نیز هست.

او اعتقاد دارد، اگر جوینده‌ای در هر کجا تمایل به آموختن دانش، حرفه یا مهارتی اعم از کارهای هنری، خدماتی، فنی، درس‌های مدرسه و دانشگاه دارد، با مراجعه سریع و ساده به سایت استادسلام می‌تواند با استادان و آموزشگاه‌ها ارتباط برقرار کند و قرار تدریس را به هر شیوه که تمایل دارد، بگذارد.

استادسلام چه می‌کند

برای گرفتن معلم خصوصی از سایت استادسلام، دو روش برای کاربران درنظر گرفته شده است.

روش اول این است که به‌عنوان مثال، کاربر برای درخواست تدریس خصوصی ریاضی سال نهم و حسابان، آن را در باکس جست‌وجو سرچ می‌کند. همان‌طور که کاربر در حال تایپ است، لیست درس‌های مختلف و شبیه آن نمایش داده می‌شود، بعد از انتخاب کلیدواژه موردنیاز  خود،  کلید جست‌وجو را می‌زند، لیست معلم‌ها که ستاره هم دارند، در تب بالا به‌صورت ردیفی نمایش داده می‌شوند. حال روی  هر گزینه کلیک کند، یک صفحه باز می‌شود که شماره معلم هم در آن درج شده است. البته باید روی دکمه نمایش شماره، کلیک کند.

در روش دوم، استادسلام برای متقاضیان معلم پیدا می‌کند. به این صورت که در جست‌وجو برای درس‌های خاص‌تر مثل تدریس خصوصی فیزیک، ممکن است شماره معلم‌ها درج نشده باشد، تیم پشتیبانی استادسلام، معلم و کاربر را  برای تدریس خصوصی با هم هماهنگ می‌کند. فقط کافی است در تب بالای سایت، دکمه «رزرو معلم خصوصی» را بزنند و با پرکردن فرم خیلی کوتاهی، معلم حرفه‌ای و باامتیاز و تجربه بالا برای کاربر هماهنگ می‌شود. اگر هم درخواست معلم خصوصی آنلاین داشته ‌باشند، راه‌های ارتباطی با معلم برای آن‌ها فعال ‌می‌شود.

چرا از استادسلام استفاده کنیم؟

برای کاربرانی که قصد گرفتن معلم خصوصی دارند شاید دفعات اول سخت باشد که با معلم در منزل خود یا منزل او برای تدریس قرار  بگذارند، بنابراین می‌توانند با ورود به صفحه «اجاره کلاس» در سایت،  یک آموزشگاه نزدیک به هر دو نفر (شاگرد و معلم) را پیدا و کلاس را  با مبلغی معقول رزرو کنند.

مزیت دوم استفاده از خدمات سایت آنلاین استاد سلام این است که کاربران در شرایط بد جوی، ترافیک، آلودگی هوا و … می‌توانند از کلاس‌های آنلاین استاد سلام بهره ببرند. تیم استاد سلام اعتقاد دارد که سرعت رشد مهارت‌ها و تخصص‌های جدید هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و برای یادگیری باید عجله کرد، نباید روزی بدون یادگیری به‌هدر رود.

همکاری استادسلام با موسسه مهرآفرین

استادسلام در راستای پیشبرد اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود، با موسسه مهرآفرین همکاری می‌کند. در این همکاری اقدام به برگزاری دوره‌های توانمندی کودکان کرده است. استادسلام با برگزاری کلاس‌های آموزشی، گام مهمی در عرصه تربیت اجتماعی کودکان برداشته است.

همچنین با برگزاری کلاس‌های افزایش توانایی مانند کار با کامپیوتر و اینترنت، نرم‌افزار‌های کاربردی مانند ورود و فتوشاپ، اکسل و  پاورپوینت به این کودکان کمک می‌کند در انجام کارهای روزانه خود توانمند و مشاغل بهتری در آینده داشته باشند.

استادسلام قصد دارد با شروع سال تحصیلی برای بهبود فهم و درک دانش‌آموزان از مطالب درسی برای شاگردان خوش‌فکر و سخت‌کوش، کلاس‌های تقویتی برگزار کند که شامل تدریس خصوصی ریاضی،تدریس خصوصی زبان و  عربی می‌شود..

طی چند سال اخیر کارشناسان دریافته‌اند که برای ورود به بازار کار و کسب درآمد، تنها آموزش‌های دانشگاهی و مهارت‌آموزی در مدرسه کافی نیست. بلکه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، نیاز به مهارت‌آموزی عملی و تخصصی‌تر در میان اقشار مختلف جامعه دیده می‌شود.

مجموعه استادسلام برای حمایت از کودکان آسیب‌دیده و نیازمند به‌ویژه کودکان مهرآفرین با آموزش رایگان کامپیوتر  جهت مهارت‌آموزی فرزندان قدم کوچکی برداشته تا باب‌ همکاری بیشتر در این مسیر فراهم شود. اگر شما هم معلم خصوصی هستید و می‌توانید در این زمینه با استاد سلام همراه شوید، ابتدا وارد صفحه «استاد هستم» در سایت شوید و ثبت‌نام کنید تا علاوه بر درآمدزایی در این مسیر ما و مهرآفرین را همراهی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.