سه تیم برتر منطقه شمال‌غرب به لیگ کشوری می‌روند

دومین دوره لیگ اینترنت اشیا منطقه شمال‌غرب به میزبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با حضور تیم‌های شرکت‌کننده، داوران و نماینده مرکز نوآوری اینترنت اشیا کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی، در این رویداد که با شرکت هشت تیم برگزار شد، ابتدا هر یک از تیم‌ها به مدت پنج دقیقه طرح خود را ارائه دادند و در پایان هر ارائه داوران با پرسش‌هایی به ارزیابی طرح و امتیازدهی پرداختند.

ایده‌های کنترل آثار ناشی از استرس و اضطراب‌های روحی، لباس هوشمند جهت کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای، ارسال آگهی‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی، پرداخت آنلاین، خودروی هوشمند، مدیریت هتل و همیار شناگر در این رویداد مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.

در رویداد لیگ اینترنت اشیا که با همکاری دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه‌گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری اینترنت اشیا ایران برگزار می‌شود، ابتدا تیم‌های مناطق مختلف کشور از جمله شمال، غرب، شرق، جنوب و مرکز کشور با یکدیگر رقابت می‌کنند و سپس تیم‌های اول تا سوم هر منطقه در مرحله فینال که آذرماه امسال در تهران برگزار می‌شود، مقابل داوران و سرمایه‌گذاران با هم رقابت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری لیگ اینترنت اشیا کشور، شناسایی تیم‌های علاقه‌مند و توانمند در سراسر کشور و حمایت از آن‌ها است.

منبع: وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.