مازندران میزبان ششمین رویداد هفت شهر

ششمین رویداد هفت‌شهر، در بابلسر برگزار خواهد شد

ششمین رویداد استانی جشنواره وب‌وموبایل ایران ۵ دی‌ماه با همت اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و هلدینگ طرح ماندگار برگزار خواهد شد.

هفت شهر، بخشی است که امسال به جشنواره وب و موبایل ایران اضافه شده تا به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور کمک کند و تاکنون در شهرهای مشهد، رشت، قزوین و یزد برگزار شده است. هدف از برگزاری این رویداد توسعه اکوسیستم بومی کشور و کمک به انتقال دانش و تبادل تجربه به نسل دوم اکوسیستم استارتاپی ایران است. در جشنواره وب و موبایل اعتقاد بر این است که ایران فقط تهران نیست و استعداد ها و منابع بسیاری در سایر نقاط ایران در حال شکوفایی هستند که این جشنواره می‌تواند سهمی در رشد آنها داشته باشد.

در ششمین رویداد استانی جشنواره وب‌وموبایل رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی، شایان شلیله و میلاد احرام پوش از بنیانگذاران جشنواره وب و موبایل ایران،محمد رحمانی، مدیر حقوقی اسنپ، علی معتمد‌ زادگان، رییس پارک علم و فناوری استان مازندران، امیرحسین ناطقی، هم‌بنیان‌گذار کوئیز آف کینگز، ابوالحسن منصوریان، بنیان‌گذار فراآزمون، محمد مرادی، بنیان‌گذار کلید موفقیت و امیرحسین صادقی مشاور مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت ببین‌نو می‌توانند مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.