فراخوان عضویت در مرکز شتابدهی نوآوری

فراخوان عضویت شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری در مرکز شتابدهی نوآوری، منتشر شد

مرکز شتابدهی نوآوریفراخوان عضویت جدیدی برای شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری منتشر کرد. این مرکز، چندی پیش با تائید عضویت ۱۳ شتابدهنده جدید،‌ اعضای خود را به ۴۰ عضو افزایش داد.

در فراخوان منتشر شده توسط مرکز شتابدهی نوآوری آمده است: «مرکز شتابدهی نوآوری به عنوان تنها نهاد رسمی متولی و حامی شتابدهنده‌های نوآوری و رویدادهای کارآفرینی در کشور، از تمامی شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری دعوت می‌کند تا با عضویت در مرکز و پیوستن به جمع سایر شتابدهنده‌ها و مراکز نوآوری فعال، از مزایا و حمایت‌های فراهم شده توسط بهره‌مند شوند. این حمایت‌های دولتی شامل «اخذ مجوز دانش‌بنیانی»، «خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی» و سایر حمایت‌های موردی دولتی  است. علاوه بر آن اعضای مرکز شتابدهی نوآوری به این وسیله می‌توانند حضور خود را در جمع اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور رسمیت ببخشند.»

گفتنی‌ست، از جمله مأموریت‌های مرکز شتابدهی نوآوری «حمایت از ایجاد شتابدهنده‌های نوآوری و فضاهای کاری اشتراکی» و همچنین «برگزاری رویدادهای کارآفرینی» است. این مرکز به عنوان حلقه واسط بخش خصوصی و دولت جهت تسهیل و آماده‌سازی فضای کسب‌وکار، تلاش دارد ضمن ایجاد بستر مناسب و فراهم آوردن ابزارها و شرایط لازم برای موفقیتِ شرکت‌های نوپا و استارتاپی، آنها را با انواع مهارت‌های کسب‌وکار آشنا و فرهنگ کارآفرینی را بین دانشجویان، جوانان و علاقه‌مندان ترویج کند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز شتابدهی نوآوری، به نشانی www.technovation.ir بخش «شتابدهنده‌های نوآوری»،‌ علاوه بر دسترسی به اطلاعات تکمیلی،‌ فرم درخواست عضویت را شامل اطلاعات ثبت‌نام‌کننده،‌ مانند اطلاعات تماس، حوزه فناوری و شرح مختصری از طرح شتابدهنده، پر کرده و این درخواست خود را در مرکز شتابدهی نوآوری ثبت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.