فرصت‌ها و چالش‌های تکنولوژی بلاکچین در اکوسیستم استارتاپی

معرفی کارچین، سامانه درخواست خودروی مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین

رویداد کارچین پیچ به منظور معرفی پروژه کارچین به عنوان سامانه درخواست خودروی مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین در روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ و با حضور فعالان و علاقمندان به حوزه بلاک‌چین در سالن آمفی تئاتر پژوهشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

تکنولوژی بلاکچین و اکوسیستم استارتاپی کشور

در رویداد کارچین پیچ علاوه بر معرفی این پروژه، برگزاری یک پنل تخصصی با عنوان «تکنولوژی بلاکچین و اکوسیستم‌ استارتاپی کشور» با هدف بررسی فرصت‌ها، بسترها و چالش‌های این حوزه در نظر گرفته شده است.

رضا جمیلی، روزنامه‌نگار حوزه استارتاپ ها و سردبیر آی‌چیزها مدیریت این پنل را بر عهده دارد و ولی الله فاطمی اردکانی، مدیر عامل شرکت ققنوس؛ مصطفی نقی‌پورفر، مدیر آزمایشگاه بلاکچین خانه‌نوآوری؛ سپهر محمدی، رئیس هیئت مدیره انجمن بلاکچین ایران و مهدی نوری، پژوهشگر و مشاور حوزه رمز ارزها و بلاکچین اعضای این پنل هستند.

فناوری بلاکچین و اقتصاد اشتراکی

بخش دیگر این رویداد به معرفی کارچین اختصاص دارد که در آن، دکتر محمدعلی مداح‌علی، رئیس آزمایشگاه بلاکچین دانشگاه شریف در رابطه با فناوری بلاک‌چین و اقتصاد اشتراکی و همچنین روندهای جهانی این فناوری ارائه‌ای خواهد داشت. در ادامه امیر عباس امامی، مدیر اجرایی کارچین به معرفی کارچین و وجوه تمایز آن با سایر پلتفرم‌های مشابه خواهد پرداخت. سپس حنظله اکبری نودهی، مدیر فنی کارچین به تشریح ساختار فنی و مباحث تکنیکال این سامانه می‌پردازد و در پایان مهدی زیوداری، مشاور تامین مالی کارچین در خصوص ویژگی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این پروژه صحبت خواهد کرد. رویداد کارچین پیچ با پرسش و پاسخ حاضران و تیم این استارتاپ پایان خواهد یافت.

برای ثبت‌نام و حضور در این برنامه به سایت ایوند مراجعه کنید.

رویداد کارچین پیچ به منظور معرفی کارچین برگزار می‌شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.