نام‌نویسی در فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰ آغاز شد

فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰ اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود

فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰، با شعار «بازار مالی هوشمند، اقتصاد هوشمند» از اول تا چهارم اردیبهشت‌ماه سال آینده، میزبان مخاطبان بسیاری اعم از شتاب‌دهنده‌های فین‌تک، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، تیم‌ها و استارتاپ‌های فین‌تک، مربیان، مشاوران و… خواهد بود.

استارتاپ‌ها، مربیان و سرمایه‌گذاران فعال در صنعت فین‌تک برای شرکت در این رویداد که بزرگ‌ترین رویداد فین‌تک خاورمیانه است، می‌توانند از طریق وب‌سایت فین‌استارز ثبت‌نام کنند.

فرابورس ایران هم‌زمان با سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با هدف کمک به توسعه اکوسیستم فین‌تک و تامین ‏مالی کسب‌وکارهای استارت‌آپی از «فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰» به‌عنوان  رویداد تخصصی فین‌استارز رونمایی خواهد کرد.

فین‌استارز پلاس ۲۰۲۰بهعنوان بزرگ‌ترین دورهمی استارتاپ‌ها و فعالان فین‌تک، سعی دارد، ایده‌های رهبران فکری، بینش متخصصان و رویکردهای آموزشی را به اشتراک بگذارد و با ایجاد همکاری و همیاری متقابل، مکانی برای گفت‌وگو و تبادل‌نظر برای حل مسائل دنیای واقعی باشد.

این رویداد که با حضور صاحبان ایده، نوآوران، استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، ارکان بازار مالی و علاقه‌مندان برگزار می‌شود، آوردگاهی برای دورهمی استارتاپ‌های فعال در حوزه فناوری‌های مالی ایران است که فرصتی به‌وجود می‌آورد برای شبکه‌سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده‌ها و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.