محصولات استارتاپ‌ها و هشتگ شدن در توییتر

چرا زخم کاری ترند شبکه‌های اجتماعی شده است؟

استارتاپ‌ها مدت زیادی نیست که در اینستاگرام و توییتر موضوع بحث شده‌اند. خیلی با دست و دل‌بازی اگر بخواهید رد این کسب‌وکارهای آنلاین را در این شبکه‌های اجتماعی بگیرید به یک تاریخ ۳ تا ۴ ساله می‌رسید. یعنی از زمانی که مردم از خدمات این کسب‌وکارها بیشتر استفاده کردند.

اما با کرونا و خانه‌نشینی مردم و آنلاین شدن بیشتر زندگی حرف و حدیث استارتاپ‌ها بیشتر به این شبکه‌ها به خصوص توییتر درز کرده است. معمولا هم از زاویه منفی و حمله و شکایت بوده این نمود توییتری و اینستاگرامی.

زمانی کسب‌وکارهای آنلاین با حاشیه و تبلیغات عجیب و غریب خود در شبکه‌های اجتماعی ترند می‌شدند و زمانی دیگر رسید که مشتریان آن‌ها که دستشان به پشتیبانی این شرکت‌ها نمی‌رسید به توییتر و اینستاگرام می‌آمدند تا شکایت به کاربران دیگر ببرند یا کاری کنند که مدیران ارشد استارتاپ‌ها ببینند و داد آن‌ها را رسیدگی کنند.

هنوز هم شکایت بردن از کسب‌وکارهایی چون دیجی کالا و اسنپ یکی از هشتگ‌های داغ هر روزه در توییتر فارسی است. اما کم پیش می‌آید که یکی از محصولات این کسب‌وکارهای آنلاین در توییتر سروصدا به پا کند.  آن‌هم نه با رویکرد شکایت و بدوبیراه که به عنوان یک موضوع جالب‌توجه. این اتفاقی است که برای پلتفرم فیلیمو افتاده و حالا یکی از سریال‌های آن برای مدت کوتاهی هم که شده در توییتر به هشتگ داغ تبدیل شده است.

خبری که روابط عمومی این سریال در اختیار رسانه‌ها قرار داده گویای این ماجراست:  قسمت دوازدهم سریال «زخم کاری »  ترند شبکه‌های اجتماعی شد.

آن طور که مدیران رسانه‌ای این سریال گفته‌اند با پخش قسمت دوازدهم این سریال، تعداد زیادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در مورد قسمت دوازدهم به گفت‌وگو پرداخته‌اند و  این برای اولین بار است که یک سریال ایرانی ترند توییتر فارسی شده است.

این اتفاق در ساعات اولیه پخش سریال در حالی رخ داد و میزان توییت‌ها و اهمیت موضوع باعث شده تا زخم کاری در میان ترندهای توییتر قرار بگیرد.

چه خبر از IMDB؟

از طرف دیگر خبر آمده که با استقبال خوب از قسمت جدید سریال و پس از بررسی امتیاز زخم کاری، سایت معروف IMDB که یکی از مراجع مهم فیلم‌بین‌های حرفه‌ای و فعالان صنعت سینماست به این سریال امتیاز ۸.۲  داده و آن را جزو پرببینده‌ترین سریال‌های ایرانی لیست کرده است. همچنین قسمت دوازدهم این سریال  با امتیاز ۹.۱ تا اینجا محبوب‌ترین اپیزود «زخم کاری» از نظر مخاطبان این سایت عنوان است.

چرا زخم کاری هشتگ شد؟

کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتری‌ها می‌گویند سیر اتفاقاتی که در داستان قسمت‌های آخر این سریال افتاده و اظهارنظرهای مختلف درباره این اثر باعث شده تا یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات پلتفرم فیلیمو به هشتگ داغ توییتر تبدیل شود. اتفاقی که کمتر برای یک سریال آن‌هم سریال ایرانی در سال‌های اخیر رقم خورده است.

سریال زخم کاری  به کارگردانی محمد حسین مهدویان ساخته شده است و از بازیگران این سریال می‌توان به جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، مهدی زمین پردازاشاره کرد.

مهدویان پیش از این فیلم‌های ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، درخت گردو، شیشلیک را ساخته است.زخم کاری اولین تجربه سریال سازی مهدویان در نمایش خانگی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.