بنیان‌گذار هولدینگ گلرنگ در گذشت

کریم‌ فضلی، بنیان‌گذار و مدیرعامل هولدینگ گلرنگ و یکی از مهم‌ترین چهره‌های کارآفرینی در ۸۸ سالگی در گذشت، او متولد ۱۳۱۱ بوده و در شهر تویسرکان همدان به دنیا آمده است.

⁣ گروه صنعتی گلرنگ سابقه‌ی ۵۰ سال فعالیت در خرده فروشی از تولید تا توزیع و عرضه آن داشته و ⁣افق کوروش که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و البته شکل جدید آن از سال ۹۲ آغاز شده است بی‌تردید امروز یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران است.⁣

گروه صنعتی گلرنگ هم‌اکنون دارای ۵۰ برند فعال می‌باشد، که برای نمونه می‌توان به برندهای گلرنگ، اوه، سافتلن، افق کوروش، اویلا، فامیلا، اکتیو، بایودنت، بارلی، نانسی، هوم پلاس، مرسی، مریدنت و فروشگاه اینترنتی اُکالا اشاره کرد.

شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش (فروشگاه اینترنتی اُکالا) در سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نمود. اُکالا به عنوان تنها فروشگاه اینترنتی است که به صورت سراسری علاوه بر تهران و کرج در ۱۸ شهر دیگر در دسترس است.

شرکت ویرا سیستم پویا (WSP)، مرداد ماه سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. WSP در حوزه فناوری اطلاعات (IT)، تجارت الکترونیک و تولید نرم‌افزارهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و خرده فروشی (RETAIL) فعالیت می کند. در سال ۱۳۹۷ شرکت سبدگردان کوروش تاسیس شد. این شرکت به عنوان یک نهاد مالی، با جمع‌آوری اطلاعات، سرمایه‌گذاران را از نظر درجه ریسک‌پذیری طبقه‌بندی می‌کند و به هر گروه از سرمایه‌گذاران متناسب با درجه ریسک‌پذیری ارزیابی شده، خدمات سبدگردانی را ارائه می‌نماید.

بیشتر بخوانید: آمار و ارقام سه خرده فروشی آنلاین بزرگ ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.