مهمترین رویداد اینترنت اشیا صنعتی جهان در آمریکا برگزار می‌شود

رویداد صنعت جهان چیزها در آمریکا برای چهارمین سال خود در روزهای ۶ تا ۸ ماه مارس ۲۰۱۹ در سن دیاگو، ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد. این رویداد به مدت سه روز و به عنوان تنها رویداد اینترنت اشیا صنعتی برپا می‌شود که تمرکز خود را بر تأثیر اینترنت اشیا صنعتی بر مدل‌های کسب‌وکار و فرایندهای تولید در تمامی صنایع بزرگ معطوف می‌سازد.

این رویداد اینترنت اشیا صنعتی بخشی از مجموعه‌های رویداد جهانی صنعت جهان چیزها به همراه جایزه برگزار می‌شود و به یک نقطه عطف دیدار برای مدیران ارشد اجرایی صنایع تبدیل شده است که می‌خواهند دانش خود را عمیق‌تر سازند و شبکه ارتباطات خود در اینترنت صنعتی را وسعت بخشند.

چنین رویداد مهمی با تمرکز ویژه بر خودکارسازی و اتوماسیون، ارتباطات ماشین با ماشین (M2M)، هم کنش پذیری، تجزیه و تحلیل و مدل‌های جدید کسب‌وکار، مهمترین رویداد صنعتی جهان در عرصه اینترنت اشیا صنعتی محسوب می‌شود.

در رویداد صنعت جهان چیزها در سال جاری (۲۰۱۸) مدیران و رؤسای ارشد شرکت‌های بزرگ صنعتی و فناوری حضور داشتند، از جمله راکول-اتوماسیون، مایکروسافت، زیمنس، وسترن دیجیتال. همچنین استادان دانشگاه‌های معتبر جهان نظیر دانشگاه نیوهمپشایر و برکلی نیز در این رویداد حاضر بودند.

در این رویداد که با حضور گسترده تصمیم سازان صنعت فناوری شناخته می‌شود هر فرد و نماینده صنایع مرتبط با اینترنت اشیا صنعتی در راستای اهداف زیر شرکت می‌کنند: ۹۵ درصد شرکت کنندگان، تصمیم سازانی هستند که مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در زمینه بودجه بندی دارند. ۸۱ درصد آنها به منظور ارزیابی خدمات، فناوری ها و محصولات جدید در این رویداد شرکت می کنند و ۶۹ درصد آنها بودجه ای بالغ بر یک میلیون دلار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد به پایگاه اینترنتی https://www.industryofthingsworldusa.com/ مراجعه کنید و برای موفقیت در زمینه فناوری‌های صنعتی اینترنت اشیا راهنمای گام به گام ما را بخوانید.

گفتنی است این رویداد در قالب منطقه‌ای خود در نقاط دیگر کره زمین مانند آسیا به نمایندگی سنگاپور و اروپا در آلمان نیز برگزار شده و می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.