هشتمین دورهمی «در مسیر بازاریابی دیجیتال» برگزار می‌شود

بررسی سایت «ابر آروان» از نظر محتوا، تجربه کاربری و روابط عمومی

هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال(dmway)، پنج‌شنبه ۲۹ فروردین ۹۸ از ساعت ۱۶:۰۰الی ۲۰:۰۰ در دانشگاه خاتم برگزار می‌شود.

در مسیر بازاریابی، سلسله دورهمی‌هایی است که در آن ابزارهای این حوزه معرفی می‌شود، وبسایت‌های داخلی تحلیل شده و فرصتی مناسبی برای شبکه‌سازی و پرسش و پاسخ فراهم خواهد شد.

از اهداف برگزاری این دورهمی‌ها، استفاده از تجربیات دیگران در حوزه بازاریابی دیجیتال بیان شده است. در دورهمی‌های مسیر بازاریابی، افرادی حضور دارند که در این مسیر هر کدام به اندازه‌ای تجربه دارند و در این رویداد تجربیاتشان را به یکدیگر و افرادی که به تازگی قدم به این راه گذاشته‌اند. به اشتراک می‌گذارند.

سخنرانان هشتمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

در هشتمین دورهمی، حسین وحدانی، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک بهار و مشاور بازاریابی محتوا؛ کیارش آمالی‌وند، طراح تجربه کاربری دیجی‌کالا؛ مجید کثیری، مدیر عامل اخبار رسمی و عادل طالبی، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی و استراتژیست کسب‌وکارهای آنلاین سخنرانی خواهند داشت.

در این رویداد قرار است وب‌سایت «ابر آروان» توسط حسین وحدانی، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک بهار؛ کیارش آمالی‌وند، طراح تجربه کاربری دیجی‌کالا و مجید کثیری، مدیر عامل اخبار رسمی مورد بررسی قرار بگیرد. حسین وحدانی، موضوع محتوای سایت ابر آروان، کیارش آمالی‌وند بحث UI و UX و مجید کثیری هم روابط عمومی (آنلاین و آفلاین) ابر آروان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

 شرکت در دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال

تمامی علاقمندان به کسب‌وکار در فضای آنلاین، با هر سطح دانشی که در حوزه دیجیتال ‌مارکتینگ داشته باشند، می‌توانند در این دورهمی شرکت کنند. متقاضیان شرکت در مسیر بازاریابی دیجیتال، می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت ایوند مراجعه کنند.

لازم به ذکر است، درآمد حاصل از ثبت‌نام این سلسله دورهمی‌ها به امور خیریه تعلق می‌گیرد و تمام پرداختی‌ها در هشتمین دوره از این دورهمی‌ها هم، به امور خیر تعلق خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.