۶ کارگاه تخصصی در حاشیه هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد ۶ کارگاه تخصصی، علمی و آموزشی در موضوعات مرتبط با حوزه شهروندی و شهر الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش آی چیزها و به نقل از روابط عمومی مدیریت فاوا شهرداری مشهد، این کارگاه‌ها که با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد و در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود، به صورت عمومی بوده و شرکت برای عموم بازدید کنندگان آزاد است.

روابط عمومی مدیریت فاوا شهرداری مشهد برنامه این کارگاه را به این صورت تشریح کرد: کارگاه «شبیه سازی رفتار فردی و گروهی از طریق هوش مصنوعی» توسط دکتر صالحی فدوی، عضو هیئت علمی گروه روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد در روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

روز پنج شنبه، کارگاه «فعالیت استارت آپی، از ایده تا اجرا» توسط دکتر محمد مهدیزاده، عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد مشهد از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ برگزار خواهد شد که موضوعات «ایده پردازی»، «طراحی سایت و اپلیکیشن»، «اخذ مجوزها»، «ثبت علامت تجاری»، «آغاز فعالیت تجاری» را مطرح خواهد کرد.

در ادامه، کارگاه «موسیقی شهر» توسط هاتف دوستدار، مسئول موسیقی درمانی سازمان بهزیستی کل کشور از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ برگزار می شود.

همچنین دو کارگاه «ماشین لرنینگ و هوش مصنوعی»، توسط دکتر فتح ا… زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه سوپلک فرانسه و استاد مهمان دانشگاه تبریز و کارگاه «تفکر انتقادی در هوشمند سازی شهروندان»، توسط دکتر علی محفوظی،عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد، عصر جمعه ۱۴ دی ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ به صورت دو کارگاه یک ساعت و نیم و پشت سر هم برگزار می‌شود.

علیرضا رنجبر شورابی، تدریس کارگاه « گیمیفیکیشن، از آشنایی تا طراحی» را در روز شنبه ۱۵ دی ماه، از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ برعهده خواهد داشت. او مدیرعامل استودیو «بازی سازی هنر نور و حرکت» است.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهرهای هوشمند و خدمات ارائه‌شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی‌ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهدشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.