همکاری شیائومی و ایکیا برای توسعه‌‌ی پلتفرم خانه‌ی هوشمند آغاز شد

شیائومی برای توسعه‌ی محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا و خانه‌ی هوشمند با شرکت IKEA وارد همکاری جدیدی می‌شود.

شیائومی، غول بزرگ فناوری چینی و شرکت IKEA درتلاش‌اند تا برای توسعه‌ی پلتفرم‌های مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) همکاری جدیدی با یکدیگر آغاز کنند. Xiaomi در حساب توییترش اعلام کرده از دسامبر، محصولات خانگی هوشمند IKEA با اپلیکیشن Mi Home و دستیار هوشمند Xiao یکپارچه می‌شوند.

شیائومی محصولات متنوعی به بازار معرفی کرده است؛ اما گوشی‌های هوشمند این شرکت در بازارهای غربی از محبوبیت خوبی برخوردار هستند. میلیون‌ها کاربر آسیایی از دستیار هوشمند شیائومی با لوگو Mi برای کنترل محصولات مختلف خانه‌هایشان با فرمان صوتی استفاده می‌کنند و با کمبود خاصی نیز مواجه نیستند.

همچنین، لوازم خانگی IKEA همواره تلاش کرده تا بتواند خدمات مربوط‌به محصولات خانه‌ی هوشمند را در اکوسیستم‌های مختلف توسعه دهد. در ابتدای سال جاری میلادی، برخی محصولات خرده‌فروشی این شرکت سوئدی پشتیبانی از گوگل اسیستنت را دریافت کردند. این درحالی است که با آمازون الکسا و Apple Homekit نیز یکپارچه شده‌ بودند. پیشتر گفته شده بود لامپ‌های هوشمند شیائومی از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند. دونووان سانگ، سخن‌گوی جهانی و مدیر محصول شیائومی اعلام کرد سری محصولات چراغ‌های هوشمند TRÅDFRI از لوازم خانگی IKEA با Mi Home و دستیار هوشمند Xiao در دسامبر یکپارچه‌ می‌شوند.

منبع: زومیت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.