همکاری ولوو و اریکسون با قراردادی ۵ ساله آغاز شد

همکاری ولوو و اریسکون با قراردادی ۵ ساله برای ارتقا ماشین‌های متصل شروع شد. براساس این معاهده، اریکسون پلتفرم ابری ماشین‌های متصل را برای گروه خودروسازی ولوو تجهیز خواهد کرد تا در بیش از ۱۲۰ کشور جهان برای پنج سال آینده خدمات ماشین‌های دیجیتال این شرکت خودروسازی ترقی یابد.

این خودروساز در نظر داد تا تمرکز بیشتری بر تأمین امنیت خدمات با کفیت خودروهای متصل به خرج دهد چرا که دیجیتالی شدن نیاز به سرویس‌های نرم افزاری را گسترش داده است. در راستای این قرارداد، مالکان شرکت ولوو قادر خواهند بود تا از آخرین پیشرفت‌های موجود در سرویس های دیجیتال ماشین های متصل مثل مدیریت ناوگان، اتوماسیون، تلماتیک، راهبری و سرگرمی رسانه‌ای بهره‌مند شوند.

خریداران امروزی ماشین بیش از پیش بر اساس خدمات دیجیتال در مورد خرید ماشین خود تصمیم گیری می‌کنند، بنابراین همواره نیاز یک زیرساخت سرویس ایمن و قابل اتکا که کیفیت خوبی هم داشته باشد احساس می‌شود.

به گفته آسا سامسونز، سرپرست فناوری های کسب و کار و کسب و کارهای جدید در شرکت اریسکون

این شرکت درحال فراهم کردن یک پلتفرم جهانی و رشدپذیر برای سرویس‌های متصل برای شرکت ولوو است. پلتفرم ما با حذف پیچیدگی در بخش‌هایی نظیر قانونگذاری داده و مدیریت دخیره سازی و بهبود دیرکرد در خدمات، تجربه کلی کاربر در تعامل با سرویس‌های متصل شرکت ولوو را بهتر می‌کند.

فولکس واگن یکی از دیگر خودروسازانی است که می‌خواهد خدمات تقلیه متصل خود را ارتقا دهد. این شرکت آلمانی اعلام کرد که به منظور ایجاد یک ابر محرک، با مایکروسافت وارد همکاری شده است. این افدام به ادغام اپلیکیشن‌های شناخته شده شخص ثالث و ارائه تجربه ایمن به رانندگان کمک خواهد کرد. فولکس واگن از خدمات ابری جدید خود برای بهینه سازی ارتباط بین ماشین‌ها، پلتفرم ابری و خدمات مشتری محور خود برای تمامی برندها نظیر اکوسیستم Volkswagen We استفاده خواهد کرد.

منبع:IoT News

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.