پذیرش ۲۴ سومین راند سرمایه خود را جذب کرد

ابوالفضل ساجدی از برنامه‌های جذب سرمایه جدید پذیرش ۲۴ می‌گوید

پذیرش ۲۴ ، استارتاپ یزدی حوزه سلامت الکترونیک در نشستی که در روز ۲۸ آذر ۹۸ با حضور مقامات اجرایی و بخش خصوصی از جذب سومین راند سرمایه خود از طریق صندوق سرمایه‌گذاری آمن خبر داد.

ابوالفضل ساجدی در گفت‌وگو با آی‌چیزها از برنامه‌های پذیرش ۲۴ با جذب این سرمایه عنوان کرد: «پذیرش ۲۴ به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین استارتاپ‌هایی است که در حوزه سلامت الکترونیک در حال فعالیت است. از سوی دیگر افرادی با ایده‌های جدید جهت همکاری به ما مراجعه می‌کردند. این افراد ایده‌های نو و خوبی داشتند اما به دلیل شناخته نشدن در این حوزه بعد از مدتی کسب‌وکارشان منجر به شکست می‌شد. از همین رو با زیاد شدن این درخواست‌ها ما تصمیم به تغییر استراتژی در پذیرش ۲۴ گرفتیم. به این صورت که پذیرش ۲۴ به صورت یک پلتفرم سلامت الکترونیک به کار خود ادامه دهد و استارتاپ‌های که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را دارند‌، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند و با بعد از مدتی با برند خود به کارشان ادامه دهند.»

او در ادامه افزود: «در همین راستا برای جذب سرمایه با ۱۱سرمایه‌گذار وارد مذاکره شدیم و در نهایت با مجموعه‌ای آمن که به طور تخصصی در حوزه سلامت کار می‌کنند، وارد قرارداد شدیم، در حال حاضر با یک استارتاپ استودیو و یک استارتاپ شتاب‌دهنده قرارداد بستیم و با ۳  استارتاپ دیگر نیز در حال مذاکره هستیم. الویت نیز با استارتاپ‌هایی است که بازگشت مالی سریعتری دارند.»

او معتقد است که با جذب راندسوم سرمایه‌گذاری پذیرش۲۴، فضای سلامت الکترونیک کشور جهشی جدی خواهد داشت.

شاید برایتان جالب باشد
هفت‌شهر در شهر بادگیرها

همچنین ساجدی با اشاره به رشد صعودی که پذیرش ۲۴ در سه سال فعالیت خود داشته است گفت: «تاکنون پذیرش۲۴ بیش از ۳۰۰ مرکز درمانی در سامانه خود برای نوبت‌‌دهی ثبت کرده است و به ۶ میلیون فرد در ایران خدمت‌رسانی کرده است. بطور میانگین هر ۳ روز و نیم برای یک مرکز عملیات نصب زیرساخت‌ها و ورود به سامانه پذیرش۲۴ انجام شده است. سرمایه انسانی پذیرش۲۴ در هر سال بطور دقیق ۳۰۰ درصد رشد داشته است.»

مدیر عامل پذیرش ۲۴ با اشاره به بی سابقه بودن چنین سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های شهرستانی و حوزه سلامت، گفت: «از جمله اهداف و رسالت پذیرش ۲۴ گسترش خدمات در همه ابعاد ارتباط بین بیمار و پزشک در دنیای دیجیتال یا همان سلامت الکترونیک است.»

ساجدی در ادامه افزود: «اندازه بازار سلامت ایران یک عدد بزرگی است و سهم استارتاپ‌های این حوزه از این بازار بسیار ناچیز است و گام بعدی فعالیت پذیرش۲۴ توسعه سهم بازار خود هم از طرف تامین‌کنندگان پزشکان و مراکز درمانی و هم از طرف استفاده‌کنندگان از خدمات پذیرش۲۴ است. و امیدواریم تا ۳ سال آینده بتوانیم سهم بیشتری از این بازار را تصرف کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.