ژوبین علاقه‌بند از اسنپ رفت و محمد خلج مدیرعامل شد

محمد خلج از سهام‌داران اصلی گروه اسنپ، مدیرعامل اسنپ شد و ژوبین علاقبند از اسنپ خداحافظی کرد. 

محمد خلج مدیریت ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل و عضویت در هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی را در کارنامه خود دارد.

روابط عمومی اسنپ، اعلام کرده است که دلیل خداحافظی ژوبین علاقبند از اسنپ شخصی بوده و تغییرات مدیریتی ارتباطی با تغییر در ترکیب سهامداران ندارد.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل سابق اسنپ با تاکید بر این موضوع که تا پایان خرداد امسال همراه اسنپ خواهد بود، می‌گوید: «اسنپ برای هر مدیری می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد، آموزنده و متفاوت باشد و باعث افتخار من بود که فرصت مدیریت آن در اختیارم قرار گرفت. کسب‌وکار اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود و از تمام لحظات این همکاری لذت بردم و تجربه‌های ناب و جدیدی کسب کردم. خوشحالم که موفق شدم برنامه‌ها و ماموریتم را تا حد قابل‌قبولی در اسنپ به سرانجام برسانم. جدا شدن از اسنپ تصمیم ساده‌ای نبود، ولی گاهی برای تجربه چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد.»

علاقبند در ادامه توضیح می‌دهد: «این تصمیم مدتی است که با توافق و آگاهی بنیانگذاران شرکت گرفته شده است. قطعا ارتباط و دوستی من با اسنپ ادامه خواهد داشت و همیشه روی کمک و همراهی من می‌توانند حساب کنند و همواره برای اسنپ آرزوی موفقیت خواهم کرد.»

محمود فوز، یکی از بنیانگذاران اسنپ، با قدردانی از تلاش‌ها و دستاوردهای ژوبین علاقبند درباره این تصمیم می‌گوید: «تلاش‌های ژوبین مسیر رشد اسنپ را هموار کرده و باعث ارتقای کسب‌وکار شده است. بابت تمام زحماتش به او خسته نباشید می‌گوییم و حتما در آینده همچنان با او در ارتباط خواهیم بود. برای ژوبین در ادامه مسیر کاری‌اش، مثل دوران همکاری‌اش با اسنپ، آرزوی موفقیت می‌کنیم. همچنین اطمینان می‌دهیم که میراث او را در مسیر درست حفظ کنیم.»

ایاد الکسار، دیگر بنیانگذار اسنپ، در ادامه بیان می‌کند: «من هم ضمن قدردانی از ژوبین، قول می‌دهم که بهترین تصمیمات را برای ادامه فعالیت اسنپ بگیریم تا بتوانیم با قدرت مسیر رشد خود را ادامه دهیم. تصمیم ما در خصوص آینده مدیریت اسنپ به این ترتیب خواهد بود که محمد خلج به عنوان مدیر اجرایی به تیم اسنپ اضافه شود.»

به گفته او به تازگی صبا مرتضوی و سحر شیشه‌گر به عنوان مدیران اجرایی به اسنپ‌تریپ اضافه شدند و قاسم زیدی مسئولیت هدایت تیم فنی اسنپ را برعهده گرفته است.

گفتنی است که تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت خود را از سال ۹۳ با شهرام شاهکار آغاز کرده و در حال حاضر جزو اعضای هیات مدیره این مجموعه است. پس از او ژوبین علاقبند در جایگاه مدیریت این شرکت قرار گرفت و امروز به طور رسمی اعلام کرده که تا پایان خرداد جاری از مجموعه خارج خواهد شد. همچنین بیش از ۳۰ میلیون کاربر در این سامانه ثبت‌نام و از این سرویس‌ها استفاده می‌کنند. هرچند که نقدهایی هم در این چند سال به رقابت این استارتاپ ۵ ساله در حوزه‌های سغارش آنلاین غذا و پیک وجود دارد.

1 نظر
  1. یه دوست می گوید

    در حوزه‌های سغارش آنلاین غذا و پیک وجود دارد

    سفارش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.