کرفس، دومین راند سرمایه را جذب کرد

اپلیکیشن کرفس دومین راند سرمایه خود را جذب کرد. این استارتاپ تقریبا دو سال و نیم بعد از اولین راند جذب سرمایه، دومین راند سرمایه را هم جذب کرد. اسمارت‌آپ ونچرز، در این رابطه، این متن را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است.

سال ۹۷ برای «کرفس» با جذب راند دوم سرمایه درخشان‌تر شد.

تیم «کرفس» روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند در قراردادی که با حضور «گروه مالی آگاه» و مجموعه «اسمارت‌آپ ونچرز» در دفتر آگاه بسته شد، به صورت رسمی دومین راند سرمایه را جذب کرد و به مرحله جدیدی از دوران رشد خود قدم گذاشت.

«کرفس» در آبان‌ماه ۹۳ کارش را آغاز  کرد و در شهریور ۹۵ موفق به جذب اولین راند سرمایه از «اسمارت‌آپ ونچرز» شد. همکاری بین «کرفس» و اسمارتآپ ونچرز تنها محدود به تزریق سرمایه نبود.

شروع جلسات منظم منتورینگ باعث شد تا یک نگاه بیرونی حرفه‌ای به تیم کرفس تزریق شود و روند رشد کرفس را با شتاب قابل توجهی همراه سازد.

در ادامه تیم کرفس با کمک مشاوره‌های مالی و حقوقی اسمارت‌آپ ونچرز موفق به جذب دومین راند سرمایه شد.

گروه مالی آگاه که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و با گسترش دامنه فعالیت‌های خود در زمینه‌های گوناگون مالی سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای نوین را هم در دستور کار خود قرار داده است.

کرفس با نصب نزدیک به دو میلیون بار و داشتن افق‌های وسیع توسعه در بازار اپلیکیشن‌های حوزه سلامت پرچم‌دار است و امید دارد با همکاری شکل گرفته با گروه مالی آگاه به عنوان یکی از فعالان شناخته شده موثر و موفق در بازار سهام بتواند ورودش را به بازار سرمایه به هدفی دست یافتنی تبدیل کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.