سهم هر ایرانی، ۵۴میلیون ریال آموزش الکترونیکی رایگان

کمپین رایگان «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در فاز سوم اجرایی، برای هر ایرانی ۵۴ میلیون ریال یارانه استفاده از آموزش‌های رایگان الکترونیک ارائه می‌کند

کمپین آموزشی «هرکجا، هر زمان، یادگیری» در دو فاز نخست خود، در دو بازه زمانی ۱۲ اسفند ماه تا ۲۸اسفند ماه و ۴ فروردین تا ۱۵ فروردین ماه جاری با همکاری جمعی از کارآفرینان و مدرسان و موسسان استارتاپی برگزار شد و به دلیل استقبال مردمی و تداوم شرایط بحران کرونا قرار است سومین فاز ارائه آموزش های رایگان را از یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه کلید بزند.

در فاز سوم، «ایلیا آکادمی» و «آکادمی اینفوگرام» در راستای مسئولیت اجتماعی خود ۱۰۰ وبینار رایگان را در اردیبهشت ماه با موضوعات متنوع آموزشی برگزار می‌کنند که ارزش این دوره‌ها برای هر ایرانی  معادل۵۴میلیون ریال خواهد بود.

در دو دوره ابتدایی برگزاری این کمپین، اساتید و مدرسان زیادی به کمپین ملحق شده و در مجموع  ۵۹ مدرس  از ۳ کشور و ۱۰ شهر در برپایی این کمپین آموزشی همکاری کردند که براین اساس علاوه بر ایران از کشورهای کانادا و اوگاندا نیز داوطلب برای تدریس حضور یافتند.

گزارش نهایی فاز اول و دوم، کمپین رایگان هرکجا، هر زمان، یادگیری حاکی از آن است که  در دو فاز نخست این طرح آموزشی، ۹۳ وبینارآموزشی در ۱۶۷ ساعت برگزار شده و طی آن ۴۰هزار و ۶۹۰ ثبت نام در دوره های آموزشی صورت گرفته و۷۶هزار و ۸۱۲ نفرساعت آموزش ارائه شد.

بر این مبنا و با در نظر گرفتن هرساعت آموزش معادل ۳۰هزارتومان، تاکنون دراین دو فاز به میزان ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان آموزش رایگان در دوران قرنطینه خانگی به ایرانیان ارائه شده است.

بیشتر بدانید: کمپین پازل تمدید شد

آکادمی اینفوگرام که یکی از برگزار کنندگان کمپین «هرکجا، هرزمان، یادگیری» است، یک مرکز آموزشی است که برگزار کننده دوره‌های آموزشی در زمینه‌های اینفوگرافیک، ارائه (پرزنتیشن)، بازاریابی (مارکتینگ) و روابط عمومی به صورت حضوری و آنلاین است.

ایلیا آکادمی،  به عنوان یکی از مراکز آموزشی فعال در این کمپین با ۱۲ سال فعالیت در حوزه مشاوره مدیریت، تعاملات بین‌المللی تاکنون بیش از ۳۵هزار ساعت آموزشی  برگزار کرده و آموزش‌های آن در حوزه توسعه مهارت‌های نرم و حرفه‌ای و توسعه مهارت‌های تخصصی مدیریتی متمرکز است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاز سوم این کمپین می‌توانند به آدرس‌های  ilia-academy.com  و  https://infogramacademy.com/ مراجعه کنند.

اخبار اکوسیستم استارتاپی ایران را در سایت آی‌چیزها بخوانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.