کمپین پازل تمدید شد

امیر محمدبیگی، مدیرعامل شرکت پین استارتاپ در گفت‌وگو با آی‌چیزها از فعالیت کمپین پازل می‌گوید

شرکت پین‌استارتاپ، برای حمایت از کسب‌وکارهای اینترنتی در شرایط کرونا، کمپین پازل را راه‌اندازی کرد. به‌گفته امیرمحمد بیگی، مدیرعامل شرکت پین‌استارتاپ، در این کمپین سرویس‌دهندگان که شامل ۳۰ تا ۴۰  کسب‌وکار آنلاین است، سرویس خود را با تخفیف‌های ویژه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این کمپین با شعار «در خانه می‌مانیم و پروژ‌ه‌هایتان را انجام می‌دهیم» فعالیت خود را از ۹ فروردین ۹۹ آغاز کرد.

محمدبیگی با تاکید بر استقبالی که از این کمپین شد به آی‌چیزها توضیح داد: «کمپین پازل با هدف خدمت‌رسانی آسان‌تر بین کسب‌وکارهای آنلاین از تاریخ ۹ فروردین سال فعالیت خود را شروع کرد. قرار بر این بود که به مدت ۳۰ روز یعنی تا ۹ اردیبهشت برگزار شود، اما به‌علت استقبال زیادی که شد، احتمال می‌رود که کمپین را ۴۰ تا ۶۰ روز تمدید کنیم. در حال حاضر ثبت همکاری شرکت‌های خدمات‌دهنده به‌پایان رسیده است و فقط خدمات به مشتریان ارائه می‌شود. از شروع کمپین تا الان، ۲۰ سفارش توسط مشتریان ثبت شده است.»

او در ادامه افزود: «خدمات این کمپین در ۶ حوزه برنامه‌نویسی وب و اپلیکیشن، خدمات سرمایه‌گذاری، طراحی گرافیکی، تولید محتوا، تبلیغات و سئو توسط شرکت‌ها به مشتریان ارائه می‌شود.بر اساس گزارش‌ها، بیشترین سفارش‌های ثبت‌شده مربوط به حوزه‌های طراحی سایت و اپلیکیشن، سرمایه‌گذاری، خدماتی و تبلیغاتی بوده است.»

او با اشاره به شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی که تاکنون در این کمپین ثبت‌نام کردند و نحوه کار آن‌ها، گفت: «۱۶۰ شرکت و استارتاپ فعال در ۶ حوزه که به آن اشاره کردم، اقدام به همکاری با این کمپین کرده‌اند که حدود ۴۰ مورد آن‌ها پذیرش شده‌اند. در ابتدا قرار بر این بود که تنها با استارتاپ‌های ارائه‌دهندگان سرویس همکاری کنیم، اما به‌علت درخواست زیادی که از فریلنسرها داشتیم، بخش همکاری با فریلنسرها را به مجموعه اضافه کردیم.»

او در پاسخ به این سوال که در کمپین پازل چه فیلتری برای پذیرش شرکت‌ها داشته‌‌اند گفت: «نوع خدمات و کیفیت آن‌ها و میزان تخفیف‌هایی که قرار بود به مشتریان بدهند، از فاکتورهایی بود که ما برای پذیرش شرکت‌های اینترنتی و استارتاپ‌ها در نظر داشتیم.»

او درباره نوع فعالیت این شرکت‌های اینترنتی گفت: «این شرکت‌ها به علت حضور در این کمپین برای هرکدام از خدمات خود درصد تخفیفی درنظر گرفته‌اند. آن‌ها در این بازه زمانی ۳۰ روزه از تعداد مشتریان بیشتری بهره خواهند برد.»

محمدبیگی با تاکید بر حمایت از شهرهای دیگر اعلام کرد که مذاکرات با ۱۲ شهر را شروع کرده‌اند. قرار است که آن‌ها به نمایندگی از کمپین‌پازل همین خدمات را در شهر خود ارائه کنند. تاکنون شهرهایی چون قزوین، گرگان، مشهد و کرمانشاه به این کمپین پیوسته‌اند.

وی در ادامه به خبرنگار آی‌چیزها گفت که هیچ درآمدی به کمپین پازل تعلق نمی‌گیرد و ثبت‌نام در این کمپین رایگان بوده است اما شرکت‌ها به ازای هر پروژه، ۸ تا ۱۰ درصد مبلغ قرارداد به این کمپین پرداخت می‌کنند. او اضافه کرد: «مبالغی که به ازای پروژه‌ها دریافت می‌شود به کسب‌وکارهایی که توان مالی مناسبی ندارند در قالب خدمات، داده می‌شود. برای شناسایی این کسب و کارها نیز با چند شتابدهنده وارد مذاکره شده‌ایم که استارتاپ‌های واجد شرایط را به کمپین پازل معرفی کنند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.