گزارش تصویری از رویداد جهانی اینترنت اشیا صنعتی ۲۰۱۸

چندین سالی است که بزرگترین رویداد صنعت جهان چیزها در مناطق مختلف جهان برگزار می‌شود. آمریکا، المان و سنگاپور از جمله نمایندگان این رویداد در قاره‌های مختلف هستند. آنچه در ادامه می‌بینید گوشه‌ای از این رویداد در سال گذشته است.

 

در رویداد صنعت جهان چیزها در سال جاری (۲۰۱۸) مدیران و رؤسای ارشد شرکت‌های بزرگ صنعتی و فناوری حضور داشتند، از جمله راکول-اتوماسیون، مایکروسافت، زیمنس، وسترن دیجیتال. همچنین استادان دانشگاه‌های معتبر جهان نظیر دانشگاه نیوهمپشایر و برکلی نیز در این رویداد حاضر بودند.

 

 

 

چهارمین دوره رویداد صنعت جهان چیزها در آمریکا در روزهای ۶ تا ۸ ماه مارس ۲۰۱۹ در سن دیاگو، ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد. این رویداد به مدت سه روز و به عنوان تنها رویداد اینترنت اشیا صنعتی برپا می‌شود که تمرکز خود را بر تأثیر اینترنت اشیا صنعتی بر مدل‌های کسب‌وکار و فرایندهای تولید در تمامی صنایع بزرگ معطوف می‌سازد.

 

 

رویداد صنعت جهان چیزها با تمرکز ویژه بر خودکارسازی و اتوماسیون، ارتباطات ماشین با ماشین (M2M)، هم کنش پذیری، تجزیه و تحلیل و مدل‌های جدید کسب‌وکار، مهمترین رویداد صنعتی جهان در عرصه اینترنت اشیا صنعتی محسوب می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد به پایگاه اینترنتی https://www.industryofthingsworldusa.com/ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.