ثبت‌نام ۹۸۱ سرمایه‌گذار در سامانه کارن کراد

گزارش سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن کراد از عملکردش در سال ۹۸

کارن کراد که یک سامانه تامین مالی و سرمایه‌گذاری است گزارش عملکرد سال ۹۸ خود را را منتشر کرده است. در این گزارش به موضوعاتی چون تفاهم‌نامه‌های همکاری و آمار و ارقام تعداد سرمایه‌گذاران، رویدادهای برگزار شده، استارتاپ‌هایی که توسط این سامانه موفق به جذب سرمایه شده‌اند، پرداخته شده است.

در این گزارش آمده است که در سال ۹۸ ، ۹۸۱ سرمایه‌گذار در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و ۳هزار و ۹۴ کارآفرین و ۳۰۰ منتور نیز از خدمات کارن‌کراد استفاده کرده‌اند. همچنین ۴۸۰ استارتاپ توسط این سامانه تایید شده‌اند که از این تعداد ۶۴ استارتاپ موفق به جذب سرمایه شدند. در مجموع این سامانه خدمات خود را به بیش از هزار استارتاپ ارائه کرده است.

کارن کراد در گزارش خود به همکاران استراتژیک خود اشاره کرده است که این همکاری‌ها که با هدف خدمت‌رسانی و حمایت از کسب وکارها شکل گرفته و منجر به امضای بیش از ۲۰ تفاهم‌نامه همکاری بین کارگزاری و شرکت‌ها خدمات رسان شده است. این شرکت‌ها در حوزه‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، مالی و حسابداری، فنی و کسب‌وکاری و حقوقی و قانونی فعالیت می‌کنند.

بر اساس این گزارش کارن کراد با ۱۳۰ سازمان دولتی و خصوصی تفاهم‌نامه امضا کرده است که این سازمان‌ها شامل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، پارک‌های علم و فناوری‌های تهران و شهرستان‌ها، جهاد دانشگاهی‌ها، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، شتاب‌دهنده‌ها، بوده است.

طبق گزارش‌ها کارن کراد از فروردین تا شهریورسال ۹۸ ، ۷ رویداد سرمایه‌گذاری، ۱۲ کارگاه و وبینار و ۳ رویداد متفرقه اجرا کرده است و در شش ماهه دوم همان سال در کارن کراد، ۴ رویداد سرمایه‌گذاری، ۲ رویداد شبکه‌سازی و ۱۳ کارگاه آموزش برگزار شده است. به‌طور کلی رویدادهای برگزار شده در این سامانه در حوزه‌های شبکه‌سازی، سرمایه‌گذاری و آموزشی و مشاوره‌ای بودند که به ترتیب با نام‌های I-MEET»»، INVESTMENTSUMMIT»» و «کافه‌سرمایه»، «کارگاه‌ها و وبینارها» برگزار می‌شد.

گفتنی است که کارن کراد، کارگزاری رسمی تامین مالی و سرمایه‌گذاری است که تحت حمایت و نظارت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده و با هدف تسهیل ارتباط کارآفرینان با سرمایه‌گذاران و آسان‌سازی فرایند جذب سرمایه برای استارتاپ‌‌ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

این گزارش را می‌توانید از اینجا دانلود کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.