کسب سود ۱۲ میلیارد تومانی در یک فصل توسط تپسی

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت تپسی در خردادماه کسب کرد نزدیک به ۵۵ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۲ ماه گذشته بود

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در گزارش صورت‌ مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری به درآمد عملیاتی ۱۰۳ میلیارد تومان دست‌یافت، این در صورتی است که طی دوره مشابه سال گذشته این درآمد برابر با ۴۸ میلیارد تومان شناسایی شد و اکنون افزایش ۱۱۲ درصدی را تجربه کرده است.

درآمد عملیاتی که “تپسی” طی این دوره ۳ ماهه به ثبت رساند از بخش‌های «کمیسیون سفر، سرویس تلفنی، سو پیشینه سفیران، راه‌اندازی مجدد، سفیر متخلف و سایر درآمد‌های عملیاتی» بود که دراین‌بین عمده‌ترین میزان درآمد حاصل‌شده مربوط به کمیسیون سفر است که طی این مدت‌زمان ۹۸ میلیارد تومان درآمدزایی برای “تپسی” داشت.

شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در پایان این دوره  به سود عملیاتی ۱۴ میلیارد تومانی رسید و این در صورتی است که در مدت مشابه با زیان عملیاتی روبه‌رو بود و در این دوره مالی توانست این زیان عملیاتی را پوشش دهد.

“تپسی” در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۳ ماهه منتهی به خردادماه سال جاری (حسابرسی نشده) به میزان سود خالص ۱۲ میلیارد تومانی رسید، سود خالصی که این شرکت دانش‌بنیان در این دوره اعلام کرد توانست زیان خالص ۲ میلیارد تومانی در مدت‌زمان مشابه سال مالی گذشته را پوشاند، همچنین در ازای هر سهم ۱۰۴ ریال سود خالص شناسایی کرد.

میزان سود خالصی که “تپسی” در پایان سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ به ثبت رساند برابر با ۱۹ میلیارد تومان بود اما؛ نکته قابل‌توجه آنجاست که در کارنامه مالی خود طی مدت‌زمان ۳ ماه ابتدایی سال جاری به میزان ۱۲ میلیارد تومان به ثبت رسید.

مجموع دارایی‌های غیر جاری و جاری “تپسی” تا پایان خردادماه سال جاری به ۴۲۳ میلیارد تومان رسید که رشد ۵۲ درصدی را در مقایسه پایان سال مالی گذشته از آن خود کرد، بیشترین میزان دارایی در بخش غیر جاری با ۳۰۲ میلیارد تومان بود.

سرمایه اعلام‌شده از سوی “تپسی” ۱۱۷ میلیارد تومان است که تغییری را تجربه نکرد اما؛ نکته قابل‌توجه این شرکت دانش‌بنیان افزایش ۱۷۸ درصدی سود انباشته است که از ۷ میلیارد تومان در پایان سال مالی گذشته به مبلغی بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان در این مدت‌زمان ۳ ماهه رسید.

از برنامه این شرکت نیز می‌توان به توسعه جغرافیایی، برندینگ، توسعه بازار‌های موجود و شهر‌های اصلی و بهبود الگوریتم قیمت‌گذاری پویا و توزیع سفر و سایر برنامه‌های توسعه اشاره کرد.

میزان درآمد ماهانه‌ای که شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس در خردادماه کسب کرد نزدیک به ۵۵ درصد بالاتر از متوسط درآمد ماهانه طی ۲ ماه گذشته بود.

تپسی” میزان درآمد ماهانه‌ای که طی ۳ ماه ابتدایی سال جاری توانست به ثبت برساند، روند مثبت خود را ادامه‌دار کرد و در مقایسه با عملکرد سال مالی گذشته نیز نشان داد که روند رو به رشدی را سپری می‌کند و در سومین ماه از سال مالی نیز رکورد درآمد ماهانه خود را ارتقا بخشید. درآمد ماهانه‌ای که “تپسی” توانست در خردادماه از ارائه خدمات کسب کند نسبت به اردیبهشت‌ماه ۳۲ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد و در مقایسه با خردادماه سال گذشته با رشد چشمگیر ۱۲۳ درصدی مواجه بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.