پلتفرم جدید ایران اسکیپ رونمایی شد

سامانه جامع مشاهده، مقایسه، رزرو و خرید آنلاین بلیت انواع اتاق فرار ایران اسکیپ با حضور مجموعه‌داران و خبرنگاران رونمایی شد

مسیح خدابخشیان، دبیر انجمن بازی‌های فکری و عضو کارگروه اتاق فرار شورای نظارت بر اسباب‌بازی و البته فعال اتاق فرار از سال ۹۵ درباره آمار و وضعیت اتاق‌فرارها و بازار این صنف صحبت کرد و گفت بیش از ۴۵۰ اتاق فرار در سطح ایران و بیش از ۳۰۰ تا اتاق فرار در تهران و حدود ۱۰۰ اتاق فرار در استان البرز وجود دارد و بازار ماهانه این بازار، حدودا ۱۵۰۰ سانس در ماه است.

خدابخشیان در پاسخ به خبرنگار آی‌چیزها  در خصوص آمار و ارقام اتاق فرار در ایران  افزود: ۹۷ درصد مجموعه‌داران اتاق فرار آقا هستند و فقط ۳ درصد مجموعه‌دار خانم در این صنعت فعال هستند و این یعنی ما با یک صنعت کاملاً مردانه سر و کار داریم.

کمتر از ۲۰ درصد اتاق های فرار دارای مجوز رسمی هستند و امیدواریم با کاهش سنگ‌اندازی‌ها و پذیرش این نوع سرگرمی از سوی نهادهای قانون‌گذار این عدد افزایش یابد.

پنل پرسش و پاسخ ایران اسکیپ

۹۰ درصد اتاق های فرار در ژانر ترسناک هستند و ۸۰ درصد اتاق های فرار هم در اماکن اجاره ای و مسکونی فعالیت دارند .

۷۰ درصد اتاق های فرار فقط یک بازی دارند و رتبه‌بندی تعدد اتاق‌های فرار در ایران ایران به ترتیب تهران در مقام اول تهران در جایگاه اول و استان البرز در جایگاه دوم است.

در استان البرز رشد سریع تعداد اتاق‌های فرار و برندینگ ضعیف آنها، توازن این بازار را به هم زده و بسیاری از اتاق های فرار به فکر تعطیلی هستند.

متوسط  رزرو اتاق فرار در تهران ۱۲۰ سانس در سال است همچنین متوسطه هزینه برای هر نفر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است و عمده هزینه اتاق‌های فرار به صورت جاری هزینه های اجاره و دستمزد پرسنل است.

 کشورهای هلند آلمان و مجارستان آن بیشترین تعداد اتاق فرار را دارند.

سیدعلی مهام، مدیر عامل ایران‌اسکیپ درباره انتخاب نام ایران‌اسکیپ صحبت کردند و اینکه انتخاب اسم ایران در هر برندی مسولیت و بار بیشتری برای اون برند در پیش دارد و ایران‌اسکیپ تمام سعی خود را انجام داده تا پشتیبانی ۲۴ ساعته ایران اسکیپ بدون نقض باشد و پاسخگوی مجموعه‌داران و مشتریان شوید.

 

سپس آقای محمدجواد امینی از پلتفرم جدید ایران اسکیپ با UI و UX جدید رونمایی کرد و اشاره به دانش فنی تیم ایران‌اسکیپ کرد.

وی اضافه کرد پلتفرم جدید در بهینه‌ترین حالت ارائه می‌شود و این پلتفرم دارای امکان نمایش اتاق فرارها بر اساس منطقه جغرافیایی است و امکان کنسلی سانس، رزرو آسان، ورود و ثبت‌نام سریع است، همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از این پلتفرم امتیاز دریافت کنند و کد تخفیف بگیرند.

امینی افزود:

به دلیل ضعف برندینگ اتاق‌های فرار این پلتفرم می‌کوشد تا به عنوان بازوی برندینگ مجموعه‌ها عمل کند.

در انتهای این رویداد کیک تولد پلتفرم به صورت نمادین توسط بنیانگذاران بریده شد و عکس یادگاری از حضار به ثبت رسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.