قایقی باید ساخت

حمایت استارتاپ‌ها از کسب‌وکارهای کوچک اینستاگرامی به یاد کیان پیرفلک

فیلترینگ اینستاگرام و محدودیت‌های اینترنت که هر روز هم شدیدتر می‌شود بسیاری از کسب‌وکارها و مخصوصا کسب‌کارهای خرد و خانگی را دچار مشکل کرده است. در این بین بسیاری از استارتاپ‌های بزرگ دست به کار شده و به کمک کسب‌وکارهایی رفته‌انده که در این دوران ادامه دارد محدودیت خسارت جدی دیده‌اند.

اخیرا الوپیک، پلتفرم فعال در حمل و نقل هوشمند، به یاد کیان پیرفلک، یکی از کودکان کشته شده در ایذه، کمپینی با عنوان «قایقی باید ساخت!» در حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی راه‌اندازی کرده است. در توضیح این کمپین آمده: «این روزها مهم‌ترین کار، کنارهم بودن است. ما هم به نوبه‌ی خود برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی اینستاگرامی که تنها ویترین خود را از دست داده‌اند در کنارهم ایستاده‌ایم.»

در این بسته حمایتی علاوه بر الوپیک که خدمات ارسال و تحویل کالا را برای یک ماه با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد، استارتاپ‌های دیگری مانند شاپفا، وندار، ترب و تپسل هم حضور دارند.

هر کدام از این استارتاپ‌ها تخفیف و امکاناتی را برای کسب‌وکارهای کوچک اینستاگرامی در نظر گرفته است. برای نمونه شاپفا به عنوان پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی به این کسب‌وکارها ۵۰ درصد تخفیف ساخت سایت، به همراه بهینه‌سازی سایت برای گوگل را می‌دهد.

وندار، درگاه پرداخت الکترونیکی نیز برای ۳ ماه کارمزد صفر برای این کسب‌وکارها در نظر گرفته است.ترب نیز به عنوان موتور جستجوی خرید، ۵۰ درصد شارژ بیشتر برای عضویت و فروش به این کسب‌وکارها می‌دهد و تپسل به عنوان یکی از بازیگران تبلیغات دیجیتال علاوه بر مشاوره رایگان تبلیغات آنلاین به آنها ۲۰ درصد شارژ مازاد پنل تبلیغاتی می‌دهد.

کسب‌وکارهای خرد و خانگی اینستاگرامی با ثبت‌نام در صفحه‌ای که برای این کمپین در نظر گرفته شده می‌توانند طبق نیاز خود از خدمات بسته حمایتی این کمپین استفاده کنند.

در توضیح بیشتر ارائه این خدمات در این کمپین نوشته شده است: «یک کسب‌و‌کار پویا به زیرساخت‌های مستحکمی نیاز دارد که از بین نرود و این بسته حمایتی، راهکاری برای حفظ و انسجام کسب‌و‌کار شما و شامل پیشنهاداتی برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی، درگاه پرداخت، ارسال فوری سفارش‌های شما و بازارگاه و تبلیغات آنلاین است.»

ایده این کمپین برای حمایت از کسب‌و ارهای کوچک و خانگی؛ چشم پوشی از درآمد یک یا چندماه استارتاپ‌های است که در آن شرکت کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.