طبق قانون، اتحادیه ناظر استارتاپ‌ها است

اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی: از اسنپ حمایت می‌کنیم

پس از اتفاقات هفته گذشته و حاشیه‌هایی که برای اسنپ به وجود آمد، اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

همه می‌دانیم که حیات و بقای هر کسب‌وکاری وابسته به حمایت و پشتیبانی مردم کشور است و از سوی دیگر کسب‌وکارهای اینترنتی و فعالین استارتاپی کشور نیز برخاسته و بخشی از همین مردمند. به همین جهت بقا و رشد یک اکوسیستم که تقویت اقتصاد و اشتغال جوانان را به همراه دارد، به ویژه در موقعیت حساس کنونی کشور، با حضور فعال و بالنده همه اعضایش عملی‌ است.

ما به‌عنوان بخش مهمی از فعالان استارتاپی کشور نارضایتی و تأسف خود را در مورد وضعیتی که اسنپ ناخواسته در آن قرار گرفته است ابراز کرده و حمایت خود را از این شرکت اعلام می‌کنیم.

بدون شک همگی استارتاپ‌ها پایبند به قوانین جاری کشور هستند و به آن احترام می‌گذارند.

سامانه‌های هوشمند جابه‌جایی (تاکسی آنلاین) در حال حاضر روزانه بیش از دو میلیون سفر را با کمترین مخاطره در کشور مدیریت می‌کنند که رکوردی موفقیت‌آمیز برای کسب‌و‌کارهای این حوزه است.

همچنین خاطر نشان می‌سازد، بر حسب قانون، نظارت بر سامانه‌های هوشمند جابه‌جایی بر عهده اتحادیه کشوری کسب‌و‌کار مجازی است و به همین منظور کارگروه تخصصی تاکسی‌های آنلاین در این اتحادیه تشکیل گردیده است به طور مستمر در حال پیگیری و اجرا است.

ضمن تکرار تعهد همه‌مان به قوانین جمهوری اسلامی ایران، از همه فعالان و ذینفعان این اکوسیستم و به ویژه بازیگران اصلی یعنی مردم عزیز تقاضا داریم با نهایت انصاف و توجه به الزامات شرکت‌ها به مسائل توجه کنند و مثل همیشه در کنار همه ما فعالان استارتاپی باقی بمانند که بدون یاری و همراهی آنان چرخ‌های اقتصاد و اشتغال کشور نخواهد چرخید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.