فستیوالی برای ارائه نوآوری‌های صنعت کشاورزی

فستیوال ارائه نوآوری‌های صنعت کشاورزی برگزار می‌شود

نوزدهمین فستیوال ارائه نوآوری صنعت کشاورزی، ۱۹ دی ماه با همت شبکه فن‌بازار ملی ایران و با همکاری ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی در سالن همایش بهارستان مجتمع نمایشگاهی گفتگو برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد که به ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی می‌پردازد تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه نهاده‌های کشاورزی است.

فناوران، صاحبان استارت‌آ‌پ‌ها، سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان می‌توانند در هر یک از سه بخش مربوط به نهاده‌های کشاورزی، سازندگان ماشین‌آلات و دستگاه‌های مرتبط با نهاده‌های کشاورزی وکسب و کارهای نوین، از این رویداد شرکت کنند.

صاحبان ایده می‌توانند طرح‌های خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند و طرح‌های دریافتی طی دو مرحله ارزیابی شده و موارد برتر انتخاب خواهند شد. صاحبان ایده‌های برگزیده، طرح‌های خود را در روز برگزاری فستیوال نوآوری، برای مخاطبان ارائه کرده و زمینه تعامل با سرمایه‌گذاران در قالب جلسات B2B برای آنها فراهم خواهد شد. همچنین طرح‌هایی که برای ارائه در رویداد انتخاب شوند، می‌توانند با تخفیف ۷۵ درصدی در پاویون استارت‌آپ‌های نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران حضور یابند.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت تک مارت مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.