رقابت آنلاین استارتاپ‌ها در اینوتکس پیچ تهران

اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌­المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)  است که سومین دوره آن روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می‌شود

این دوره از رویداد اینوتکس پیچ، از ابتدای بهمن‌­ماه ۹۸ آغاز شده و پس از برگزاری در استان­‌های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، این بار به استان تهران رسیده است. این درحالی است که شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت­‌کنندگان، برگزاری این­گونه رویدادها را به صورت حضوری و طبق روال سابق با مشکل مواجه کرده است.

به همین دلیل طبق تصمیم دبیرخانه­‌ی این رویداد، به منظور حفظ پویایی جامعه استارتاپی ایران و به منظور تشویق مخاطبان به حفظ قرنطینه خانگی، اینوتکس پیچ تهران به صورت آنلاین و در روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه برگزار شده و به صورت زنده از شبکه­‌های اجتماعی این رویداد به آدرس @inotexevent پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط:

آن­واش و چَمدان، دو تیم برگزیده در اینوتکس‌پیچ ساری
اینوتکس پیچ اصفهان به صورت آنلاین برگزار می‌شود
ثبت‌نام نهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ آغاز شد

در ادامه از استارتاپ­‌های برگزیده­‌ی استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ و نیز شرکت در رقابت­‌های نیمه­‌نهایی دعوت به عمل می‌­آید. برگزیدگان مرحله نیمه­‌نهایی می‌­توانند به مرحله INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارتاپ­‌ها دوبه­‌دو به بحث و مناظره با هم پرداخته تا در نهایت برترین استارتاپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش رقابتی رویداد اینوتکس و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://pitch.inotex.com/ مراجعه و یا با شماره‌های ۰۹۳۹۶۸۶۳۵۷۷ و ۰۹۱۹۷۳۷۱۴۲۸ تماس برقرار نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.