برنامه پیش شتابدهی رویش تک برگزار می‌شود

مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی (رویش) در راستای تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور، رویداد پیش‌شتابدهی «رویش‌تِک» را با محوریت کشاورزی هوشمند، کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت منابع آب و کاربرد اینترنت اشیاء در مدیریت مصرف انرژی، با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید رجایی برگزار می‌کند.

این رویداد از تاریخ ۶ بهمن الی ۷ اسفند ماه سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۹ طی ۲۱ نیم‌روز کاری برگزار می­‌شود.

به گزارش آی چیزها و نقل از ایسنا، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه، می‌توان به مواردی چون ایجاد بستر مناسب جهت شناسایی، جذب و رشد ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های مرتبط با فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار ملی و ارتقای مهارت‌های موردنیاز تیم‌ها و استارتاپ‌ها  در این حوزه‌ها اشاره کرد.

از مزایای حضور در این رویداد، تقویت مهارت‌های ایجاد یک کسب و کار و پروراندن ایده خود و همچنین ارتباط با افراد خبره و باتجربه این حوزه است. از دیگر مزایای حضور، بهره مندی از جوایزی است که به تیم‌های برتر اهدا خواهد شد که یکی از این جوایز امکان استقرار در یک مرکز رشد یا مرکز شتابدهی است.

مرکز رشد رویش اولین مرکز رشدی است که توسط جهاد دانشگاهی در سال ۱۳۸۲ تأسیس شده و از استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت می­‌کند. در حال حاضر ۱۵ استارتاپ این حوزه زیرمجموعه رویش هستند.

طبق اعلام روابط عمومی مرکز رشد رویش، علاقه­‌مندان می­‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۸۸۹۳۰۱۵۰ داخلی ۴۴۱ تماس بگیرند و از طریق لینک http://rooyesh.ir/INCU/Home/PreRooyeshtechثبت نام کنند. آخرین مهلت ثبت نام ۲۲ دی ماه اعلام شده است.

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.