نهمین فیناپ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود

یادگیری و تعامل در حوزه فین‌تک

نهمین رویداد فیناپ با عنوان «فیناپ مشهد» پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ۹۸ در تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

فیناپ؛ ترکیبی از دو واژۀ فین‌تک و استارتاپ و رویدادی آموزشی-تعاملی در حوزۀ فناوری‌ھای مالی (فین‌تک) است. ھدف فیناپ آموزش، شبکه‌سازی و توسعۀ فین‌تک در سراسر کشور و همچنین بیان چالش‌ها و بررسی مسائل روز مرتبط با فین‌تک، استارتاپ‌های فین‌تک و کارآفرینی استارتاپی در اکوسیستم ایران است.

مخاطبان و مهمانان فیناپ شامل مدیران، متخصصان و کارشناسان شبکۀ مالی، بانکی، بیمه و فناوری تا استارتاپ‌ها، کارآفرینان و دانشجویان می‌شود.

فین‌تک یا فناوری‌های مالی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائۀ خدمات مالی است. توسعه آموزش‌های کاربردی در حوزه فین‌تک به تمام شهرهای کشور یکی از اهداف برگزارکنندگان رویداد فیناپ بوده است.

طی دو سالِ گذشته، فیناپ غیر از تهران، در دانشگاه شیراز و با حضور ۱۰۰ نفر از علاقه‌‌مندان به این حوزه برگزار شده است و مشهد مقصد بعدی آن است.

نهمین رویداد فیناپ در مشهد برگزار می‌شود
برگزاری نهمین فیناپ در مشهد

نهمین فیناپ که با محوریت آموزش برگزار خواهد شد، شامل سه بخش آموزشی با حضور متخصصان حوزه فین‌تک است. همچنین در این رویداد بخش راویان فیناپ با محوریت انتقال تجربه با حضور دو راوی برنامه‌ریزی شده است.

علاوه‌بر بخش شبکه‌سازی که یکی از بخش‌های مهم در این رویدادها محسوب می‌شود، پنل گفتگویی با موضوعِ «چالش‌ها و تجربه‌های کارآفرینی دور از پایتخت» با حضور چند نفر از فعالان حوزۀ کارآفرینی و استارتاپی مشهد نیز به عنوان یکی از بخش‌های  رویداد نهمین فیناپ خواهد بود.

فیناپ که طی دو سال گذشته ۸ رویداد آموزشی-تعاملی و ۲ دورهمی برگزار کرده است، نهمین رویداد خود را با همکاری شهرداری مشهد، مرکز نوآوری شهری و مرکز نوآفرینی فینووا در مشهد برگزار خواهد کرد. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت ایوند مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.