اولین بلاک‌میت؛ بلاکچین، شفافیت و افزایش مسئولیت‌پذیری

دورهمی تخصصی بلاکچین، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مشهد برگزار می‌شود

اولین دورهمی بلاک‌میت پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه با موضوع «بلاکچین؛ شفافیت و افزایش مسئولیت‌پذیری» برگزار می‌شود. سخنران این دورهمی، محمد حسن محمدی، هم‌بنیان‌گذار انجمن بلاکچین مشهد و همچنین هم‌بنیان‌گذار استارتاپ پیگام، خواهد بود.

دورهمی تخصصی حوزه بلاکچین به همت «شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی» و «انجمن بلاکچین مشهد» راه‌اندازی شده است؛ هدف از برگزاری این برنامه، آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر در حوزه این فناوری نوظهور بیان شده است تا به این صورت گامی در جهت توسعه کسب‌وکارهای آینده برداشته شود.

بلاک‌میت یک دورهمی ماهانه است که به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود؛ هر دورهمی بلاک‌میت، از سه بخش تشکیل شده است. در بخش ابتدایی هر برنامه، افراد باتجربه و متخصص در این حوزه به معرفی یکی از جنبه‌های فناوری بلاک‌چین خواهد پرداخت. در بخش بعدی، شرکت کنندگان به معرفی شخصی و حوزه کاری خود می‌پردازند تا افراد حاضر با یکدیگر آشنایی کامل پیدا کنند. در بخش انتهایی نیز، افراد حاضر در دورهمی به شبکه‌سازی و گسترش ارتباطات خود با سایر افراد حاضر در بلاک‌میت و بیان تجارب و نیازهای خود با دیگران خواهند پرداخت.

موضوعاتی که دورهمی‌های «بلاک‌میت» به آنها پرداخته خواهد شد، به این صورت خواهند بود:

  • مفاهیم بلاکچین
  • کاربردهای بلاکچین
  • معرفی کسب‌وکارهای مبتنی بر بلاکچین
  • بررسی قوانین و مقررات کشورها در حوزه بلاکچین
  • آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین
  • آشنایی با رمزارزها و نحوه فعالیت آنها

علاقمندان به اطلاع از جزئیات برگزاری این دورهمی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ایوند، از آخرین دورهمی بلاک‌میت مطلع شده و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

در ضمن افرادی که مایل هستند تا در بخش ارائه با شرکت‌کنندگان بلاک‌میت تجربیات یا دانش خود را به اشتراک بگذارند، می‌توانند موضوع مورد نظر را به همراه رزومه خود به info@ferdowsiac.ir ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.